Aviseringar
Rensa alla

Battlefield Heroes


Ämnesstartare

(skapar en ny tråd då den andra var ett halvår gammal och främst handlade om betan)

http://www.battlefieldheroes.com/

Någon här som spelar det här roliga lilla spelet?
Jag har spelat det sedan igår och även om jag har lite klagomål på bristen av variation med klasser och banor så måste jag ändå säga att det här spelet är väldigt bra gjort, inte bara för att det är gratis, men även för att det går snabbt att "installera" (man spelar det direkt i browsern) och flyter på bra såvida man inte har en dator från stenåldern.

Jag hoppas spelet fortsätter att ha en stor spelardatabas framöver så att det fortsätter att växa[cheers]


   
Citera
Ämnesetiketter

vafaaaan eg


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Dendära:

vafaaaan eg

Vad?[sad]


   
SvaraCitera
Åtta

Spelar det lite då och då. Ganska roligt, men eftersom det använder PunkBuster så måste jag boota in i Windows för att spela det - vilket är jobbigt. Därför spelar jag kanske bara någon enstaka timme i månaden.

Har spelat alla klasser en del, men commando är definitivt roligast att spela som.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Spelade det i nån timma, sen vart det tråkigt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Åtta:

Har spelat alla klasser en del, men commando är definitivt roligast att spela som.

Agree.

KannibalKocken:

Spelade det i nån timma, sen vart det tråkigt.

Mmm, kan förstå att du tycker det.
Jag tar ganska lättsinnigt på det och jämför det med andra gratisspel man kan hitta på internet. Har man tråkigt så är det helt ok underhållning.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

EVIL_GENIUS_IS_BACK:

ag tar ganska lättsinnigt på det och jämför det med andra gratisspel man kan hitta på internet. Har man tråkigt så är det helt ok underhållning.

Sant. Jämfört med andra gratis spel så är spelet grymt, men som sagt så brukar inte gratis spel vara speciellt underhållande under en längre period.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

KannibalKocken:

Sant. Jämfört med andra gratis spel så är spelet grymt, men som sagt så brukar inte gratis spel vara speciellt underhållande under en längre period.

Fast det finns undantag. Fear: Combat och Wolfenstein: Enemy Territory är ju roliga, även om man måste installera dem. Sedan finns det ju en hel drös med abandonware-spel också förstås.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

EVIL_GENIUS_IS_BACK:

Fast det finns undantag. Fear: Combat och Wolfenstein: Enemy Territory är ju roliga, även om man måste installera dem. Sedan finns det ju en hel drös med abandonware-spel också förstås.

Fear har jag testar, tyckte det var skit tråkigt. Dom andra har jag inte prövat.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

KannibalKocken:

Dom andra har jag inte prövat.

http://www.abandonia.com


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

har de slepts jag moste ladda ner de


   
SvaraCitera

Jag ska skaffa det så fort jag fixat min mail, Jag har bevakat det spelet sedan det först skulle släppas (vilket jag tror var vintern 07-08?)

=) så, mmm längtar som faaan


   
SvaraCitera

Spelade en hel del innan, nu har jag dock gått över till Battlefield 1943 istället ^^


   
SvaraCitera
Hailey

Jag testade att spela Battlefield heroes för någon månad sen och spelar än idag 8) Det är faktiskt riktigt roligt, fast tycker det är roligare att vara soldier än commando. Det är extra roligt om man sammarbetar med någon man känner, brukar gå bättre då också [wink]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

jag älskar de har laddat ner de och kör de hela tiden


   
SvaraCitera