Aviseringar
Rensa alla

BB-Joe är medlem på UM


Ämnesstartare

Paseo:

Herregud, jag är chockerad! Katastrofalt, är vad jag säger. Han är ju skitläskig

Är man raggare så är man[crazy]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

[love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Otippat att det var något fel på personen. [zzz]
Jag har aldrig sett Big Brother men att man är med där är ett bevis på att det är något fel på en.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Aldrig hört talas om människan..


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lounge:

tänkte mig hans röst i huvudet när jag läste hans presentationstext :----P

tänkte mig hur han sitter och kämpar förgäves med att överföra något av sin personlighet till skrift för att slutligen ge upp och skrocka belåtet åt resultatet istället


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Raggaräckel [smile]


   
SvaraCitera

Vadå, kollar folk på big brother fortfarande? [shake]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Luna Lovegood:

Vadå, kollar folk på big brother fortfarande?

du är så hjärndött provokativ


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Brk g:

tänkte mig hur han sitter och kämpar förgäves med att överföra något av sin personlighet till skrift för att slutligen ge upp och skrocka belåtet åt resultatet istället

[smile]


   
SvaraCitera
Lounge

Brk g:

tänkte mig hur han sitter och kämpar förgäves med att överföra något av sin personlighet till skrift för att slutligen ge upp och skrocka belåtet åt resultatet istället

tror han blev jättenöjd =)

undrar ba hur man gör när man inte tänker på sig sj.. måste va jättesvåert som att inte tänbka på en rosa elefant när den travar förbi


   
SvaraCitera

okej


   
SvaraCitera

Brk g:

du är så hjärndött provokativ

mm eller hur. eller så blev jag förvånad. smått retro att glo på big brother, jag visste inte att det gick fortfarande förrän några dagaar sen.

suck.


   
SvaraCitera

han gillar visst att jaga sina kompisar (!) [tard]

höhö. nej förlåt joe. om du nu skulle logga in efter två års inaktivitet och läsa detta. menar inget illa!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Paseo:

underbar [rolleyes]

uderbar t.om. XD

Hur jag än skriver så blir det fel, förlåt Joe, om du loggar in någon gång igen. Nu låtsas vi om att jag inte skrev ett endaste elakt ord innan jag ändrade inlägget. (och att det tog mig 2 försök innan det blev såhär snällt)


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

antar att han fick hjälp att starta kontot och sen inte klurade ut hur man loggar in


   
SvaraCitera