Aviseringar
Rensa alla

BDSM och rollspel


[smile]


   
SvaraCitera

uppenbar:

Det var jag som tog initiativ och uppmanade honom till att ta i hårdare och hårdare.

Så började det första gången jag provade på bdsm hållet, dvs att min tjej uppmana mig. ;en idag har det varit lite olika. Med min nuvarande KK kom det rätt naturligt att det skulle va hårt, men det dominerande har nog växt fram mer på min sida.

uppenbar:

Med "rätt" person ser jag inga direkta gränser.

haha det är flummigt... I know what you're sayin


   
SvaraCitera

uppenbar:

Jag är väldigt intresserad av psykologin kring både sex och BDSM-relaterat sex, så jag önskar väl att diskussionerna låg på en lite högre nivå ibland.

uppenbar:

Tyvärr ser många den sidan som ett kontaktforum mer än ett ställe att diskutera på.

Ja, det är den största orsaken till varför jag aldrig besöker mitt konto där nu för tiden. [n]


   
SvaraCitera

Enligt min erfarenhet gillar alla tjejer det med rätt person.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Började med att ja va hårdare och höll fast och smiskade ibland. Sen började jag smiska henne lite oftare och märkte att hon gillade det så jag fortsatte även utanför sexet när hon varit olydig [cheers]
Sen efter några veckor prata vi om att binda fast (istället för hålla) och köpte rep.
Så nu blir hon bunden på olika sätt. Ibland bara lite lätt runt händerna och ibland med gagball och rep runt kroppen.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Piffa:

Sådär retsamt. Sedan frågade han om jag skulle kunna ligga helt still och om jag ville se en leksak..och sedan så fortsatte det. Både då och senare.

Vad var det för leksak 😮


   
SvaraCitera

Tråden låst på grund av inaktivitet


   
SvaraCitera