Forumet - Beach 09 - Langa alla tips du har för att få en slimmad kropp!

Beach 09 - Langa alla tips du har för att få en slimmad kropp!

795 0 71
Nu känns det verkligen dags att få en mer slimmad kropp inför sommaren (Sent ute, japp) Men iaf, har du några bra tips du kan dela med dig av? Hur gjorde du för att hålla motivationen uppe och vad ska man undvika att proppa i sig?
ENDAST SERIÖSA SVAR, så otroligt meningslöst att endast komentera och lägga energi på tråden om ni ändå inte har något vettigt att komma med... DAMN!

Spana också in:

tygskor:

Hur gjorde du för att hålla motivationen uppe och vad ska man undvika att proppa i sig?

Skippa mackor, annars äta som vanligt! Nån macka under helgen är helt okej dock [wink] I början är det jättesvårt men tillslut vänjer man sig och tycker inte ens att det är särskilt gott längre. Man får försöka hitta annat att äta, fil och flingor/havrefras, frukter, grönsaker (jag brukar ta tomat för de är ändå rätt stora + goda).

100 situps på morgonen
100 situps på kvällen
- 25 på varje sida, 50 i mitten [wink]
kebu12:

hittade en öm punkt tydligen[wink]

Inte tjockisgrejen, utan mer typiskt grejern som är irriterande.

God Konsument:

Typiskt tjejer att påpeka vad som är typiskt folk.

[zzz]

tygskor:

Langa alla tips du har för att få en slimmad kropp!

Ät mindre? [confused]

Jag är faktist lite avis på min mamma, först GI:ade bort en massa, sen började hon ViktVäkta istället, och nu har hon blivit mycket smalare.
Anledningen till att jag inte skriver hur många kilon hon gått ner är att jag anser att vikt bara är en illusion för att få oss att må dåligt.
Man kan vara smal men väga mycket till exempel, så man ska inte gå på sånt.
Det enda du ska tänka på är att få i dig färre kalorier samt att försöka bränna fler kalorier. Jag skulle rekommendera en kombination av mindre mat och mer motion. Skippa dessutom allt som är uppenbart onyttigt (godis, skräpmat osv). Om du är osäker så kolla på näringsdeklarationen på förpackningen (finns på nästan alla livsmedel). Till exempel Start musli är en riktigt kaloribomb på 430kcal per 100g. Dessutom är det kompakt så redan en liten portion blir lätt 50g, dvs 215 kalorier. Överlag är smörgåsmat ganska "lömskt". Man får lätt i sig för mycket kalorier.