Forumet - BEACH 10

BEACH 10

430 0 21
Det här får bli en pepp-tråd till alla som ska slipa formen tills sommarn!

Skriv lite om era mål, hur ni tänkte göra, och vad som kan gå fel - eventuella fallgropar. Sen kan vi peppa varandra när det går motigt [bigcheers]

Jag vill gå från 66 till 60. Skulle sitta fint med en platt mage och lår som typ inte gick ihop, inte så mycket iallafall..
Jag ska fortsätta träna kampsport som nu, 4 gr/v och försöka löpträna lite.. typ gå lite promenader också.
tänkte försöka mej på halvmaran iår!
Jag är riktigt glad att jag tränar, eftersom att jag äter som en gris typ.. Alltså, jag sitter här och typ trycker i mej youhurt och kakor och skit fast magen är proppmätt. Småätande helt enkelt.
Har planerat upp en liten kost den närmaste månaden, på 900 cal/dag (som är väldigt lite om man tränar.. men jag tänkte att det finns plats för lite fel och så)

I princip frukost - gröt
lunch - sallad / soppa
mellis - frukt
middag - proteinrikt, ex omelett
efter träningen - the och typ yoghurt

Hoppas jag kan hålla detta en månad nu! Vill komma igång, men har rätt dålig diciplin och ger lätt upp, och börjar om.. ja ni vet...

Jaja, en dag i taget :P Någon annan som filar på formen??

Spana också in:

ska försöka gå ner från 85kg till 70kg.

hurdå?
gymma mer, främst på cykeln
äta minde sött (och då innebär även detta att köpa mindre sött)

skulle dock ännu hellre vilja gå ner till 60-65kg ;D


sliskfitta:

900 cal/dag


tycker du ska få i dig den mängden man borde få i sig istället för 900.. är väl 2000 som gäller?
enhimmelskdrog:

är det inte bättre att hålla formen hela året?


haha joo, men jag man kommer alltid på det på våren.. desutom sitter jag alltid hemma och myser på vintern och då lägger man på sej..



Crypto:

tycker du ska få i dig den mängden man borde få i sig istället för 900.. är väl 2000 som gäller?


Ja, jag tycker också att det såg lite ut. (men det blir alla måltider faktiskt) Det är ju olika för alla, skulle gissa att jag ligger på typ 1500. Man/kvinna, ålder, osv.. Alltså om man räknar bort träningen.

Det känns som om det inte händer någonting om jag äter mer dock. Ska testa och se om jag blir trött och så, då får jag såklart lägga i mer...