Aviseringar
Rensa alla

Beach 2013


Ämnesstartare

Myksa:

Men jag är ändå inte sådan som brukar gå med bar över. Kopplar det till gymbögar och öldrickande gubbar. (Lite fel och konstige men så är det.)

i typ kön på coop är det ju en annan sak


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

höna:palla svettas. 

mm tänker också så. ta på er solglajjorna allehopa, för här kommer jag och mina kritvita ben och bländar er!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ibland är mest rädd för att jag är tjock


   
SvaraCitera
höna

isola: mm tänker också så. ta på er solglajjorna allehopa, för här kommer jag och mina kritvita ben och bländar er!

mina är också vita 🙁 har inte hunnit vara ute i solen och jobbat på brännan!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola: i typ kön på coop är det ju en annan sak

Så sant!
Men sådan går väl hemifrån utan tröja/skjorta från första början.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Myksa:

Så sant!
Men sådan går väl hemifrån utan tröja/skjorta från första början.

Och har den nedstoppad lite fint i ena bakfickan.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kommer känna mig bekväm i badbrallor men har aldrig shorts.


   
SvaraCitera
mynona

Jag visar mig aldrig på en badstrand oavsett hur jag ser ut. Men för att svara på frågan så går min kropp aldrig upp i vikt även om jag äter tårta varenda dag så jag har aldrig behövt bry mig om viktneuroser


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ja. Varför ska några "fel" jag inte gillar på min kropp få mig att slippa ha kul och kanske ha mitt livs bästa sommar?


   
SvaraCitera
Paseo

ja. går mer än gärna lättklädd pga min stil samt svalt o skönt.


   
SvaraCitera
Paseo

förresten tycker jag ni ska sluta fokusera så mycket på va andra tycker. tänk på dig själv o va nöjd o glad istället.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mynona: så jag har aldrig behövt bry mig om viktneuroser

det finns en viktneuros åt andra hållet också


   
SvaraCitera
mynona

isola: det finns en viktneuros åt andra hållet också

Ja, men det är vanligare att folk oroar sig över övervikt i beachsammanhang såvitt jag förstått saken rätt. Jag har aldrig behövt oroa mig för undervikt heller. Så ointresserad som jag är av mat äter jag den på regelbundna tider så är min vikt konstant 58


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tjackade speedos redan förra året så jag är ganska säker på att jag är klar för beachenMycket glad


   
SvaraCitera
penja

ibland. att ligga still, gå lite, simma är inte farligt. men att sparka/kasta boll, springa eller på annat vis röra på mig mycket är lite läskigt i och med allt skakar så jävligt då haha..

ibland är jag nojig över att vara för blek också. men oftast bryr jag mig inte alldeles för mycket. 


   
SvaraCitera