Aviseringar
Rensa alla

Beatday 09' (indie)


Ämnesstartare

Anledningen till att den här festivalen får en separat tråd är för att det är väldigt härliga band, det är ett väldigt härlit namn på festivalen och maten där verkar vara primärt ekologisk.

Vilka ska dit? :D:D
Var?
Köpenhamn - valbyparken

När?
14 Augusti- 15 augusti

Vilka band?
Mew [y][y][y]
Band of horses [y]
Lykke Li [y][y]
Efterklang [y]
Arctic monkeys [smile]
Basement Jaxx
Choir of young believers [y]
Jenny Lewis
Oh no no
The Ting Tings

Kostnad?
1100 bokad innan 30 april
1400 bokad efter 30 april

Det kommer bli wünerbart. 😀
jag åker ner från luleå bara därför.


   
Citera
Ämnesstartare

var där förra året tänkte i år också men pallar inte 900kr för efterklang och jenny lewis:F


   
SvaraCitera

Haha, jag skulle allvarligt talat åkt med dig om jag kände dig, men aldrig i livet att jag skulle åka ända ned till, vad som nu finns därnere, DRAKAR, ensam. [mad] Helvete då.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Mew skulle va härligt att se igen och få lite bättre minnen av konserten än sist =)


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Anarkandi:

The Ting Tings

Anarkandi:

Efterklang [y]

Anarkandi:

Basement Jaxx

Anarkandi:

Mew [y][y][y]

Förtjänar nästan att vara med i den stora festivaltråden faktiskt. Kommer med nästa uppdatering.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ögon i en plåthink:

Haha, jag skulle allvarligt talat åkt med dig om jag kände dig, men aldrig i livet att jag skulle åka ända ned till, vad som nu finns därnere, DRAKAR, ensam. Helvete då.

Jag vet. Det är jättescary : c känner typ ingen som gillar sån musik heller. Var bor du?

Mawns:

Förtjänar nästan att vara med i den stora festivaltråden faktiskt. Kommer med nästa uppdatering.

good, good 😀


   
SvaraCitera

Anarkandi:

Jag vet. Det är jättescary : c känner typ ingen som gillar sån musik heller. Var bor du?

Ofta, ska du åka själv? Hur vågar du. Avslappnade föräldrar, som släpper sin unge hundrafemtio mil söderut. Bor i Haparanda.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ögon i en plåthink:

Ofta, ska du åka själv? Hur vågar du. Avslappnade föräldrar, som släpper sin unge hundrafemtio mil söderut. Bor i Haparanda.

Jag är i haparanda ofta. Vad heter du? ^^
Jag bor i luleå. Så det är nästan lika långt för mig, jag tror inte jag kommer dit själv - därför fiskar jag efter andra som får åka dit. o: mina föräldrar är dock inte så överbeskyddande. De litar på mig, ifall jag hittar någon annan. ^.^


   
SvaraCitera

Anarkandi:

Jag är i haparanda ofta. Vad heter du? ^^

Jag har varit anonym här på UM i snart tre år, och jag är gärna det i tre år till, inget illa ment, eller så. [cute] Om det är nittiotvåor du umgås med här har vi i varje fall med all säkerhet gemensamma bekanta.

Men vadfan, så det är inte tillåtet att ta med egen mat dit, ens. Då är det inte en chans att jag sätter min fot där, om de inte har veganmat. Bah.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ögon i en plåthink:

Jag har varit anonym här på UM i snart tre år, och jag är gärna det i tre år till, inget illa ment, eller så.

Fröken hemlig. ^.^ Jag är också anonym, så varsågod. ^^
Johanna Brushane, Toni Pietarila, Lisa Karkiainen, Theresa någontingson Madelene och malin alenenpää, etc. De är inte anonyma iallafall 😛

De har veganskt har jag för mig. Du kan ju maila och fråga annars.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Var där i somras, det var kasst.


   
SvaraCitera

Anarkandi:

såg

Haha, du är inte han, Erik, som gick ur SSU och blev grön istället? Jag skulle dock bli jätteglad om du skippade att berätta vitt och brett om att jag finns här, då jag helst inte vill att IRL-människor ska finna mitt pseudonym. [cute]


   
SvaraCitera

Är kanske söderut och jobbar i Augusti, blir nog inget för mig ändå.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ögon i en plåthink:

Haha, du är inte han, Erik, som gick ur SSU och blev grön istället? Jag skulle dock bli jätteglad om du skippade att berätta vitt och brett om att jag finns här, då jag helst inte vill att IRL-människor ska finna mitt pseudonym.

Hahahaha, you know me ^.^ Jag vet ändå inte vem du är fortfarande, och jag ogillar att sprida pseudonym. Jag vet i praktiken om varenda bög som är registrerad på qruiser och bor i luleå, har inga tankar på att gå och sprida det till alla, det heller. ^^ håller hemligheter iallafall :O

Jag själv lever dock på radikal ärlighet. Men det är en annan sak, jag vågar dela med mig av mig själv, iallafall 😛 Men åh, nu vill jag nästan veta vem du är.


   
SvaraCitera

Anarkandi:

Hahahaha, you know me

Nejnej, jag hade bara ett kort snack med en av dem du nämnde ovan i somras, där denne sade att, många lämnar SSU och blir gröna, som Erik, varpå jag sade att, jaha, men Miljöpartiet har väl inget ungdomsförbund i Haparanda, och fick svaret att, nej, Erik bor i Luleå.

Nu lade jag ihop ett och ett, och tänkte att de alla är SSU:are, och du troligtvis fått kontakt med dem genom det. Men, om du hänger med dem är du säkerligen en helt okej kille, trevligt.


   
SvaraCitera