Aviseringar
Rensa alla

beatrice ask är dum i huvudet.


Ämnesstartare

tack hej. [smile]


   
Citera
Ämnesstartare

en skruvad liten bodströmsbitch [shake]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

dazed_and_confused:

en skruvad liten bodströmsbitch

hur menar du? [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Asha:

hur menar du? [smile]

Hon är lika kass som bodström fast hon är ingen liten bimbo till fotbollsspelare som inte vad hon gör så henne kan man inte ha lika mycket överseende med. [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ok


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

dazed_and_confused:

Hon är lika kass som bodström fast hon är ingen liten bimbo till fotbollsspelare som inte vad hon gör så henne kan man inte ha lika mycket överseende med.

Tycker hon är sämst för att hon vill offra rättstatsamhället för anekdoter. [rolleyes]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Det var väl ingen nyhet?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Asha:

Tycker hon är sämst för att hon vill offra rättstatsamhället för anekdoter. [rolleyes]

Hon är allmänt sämst bara imo.

Hon tål lite bly i nacken osv


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

http://www.aftonbladet.se/nyheter/article6807364.ab [zzz]

Ni som inte kan juridik kanske inte fattar det dåliga i de här förslaget. Hon har ju även sagt att man inte bör lyssna på prostituerade, de har ingen talan typ enligt henne.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

hon är ju inte ens jurist [shake]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hon är ointelligent och pinsam, precis som de flesta kvinnliga, svenska politiker. Det är så här det går när man låter kvinnan få för mycket makt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Exkrement:

Det var väl ingen nyhet?

Egentligen inte. Hon har ju knappast varit min favorit minister om man säger så, när hon gör såna här uttalanden är de lixom droppen.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Trodde faktiskt det skulle vara svårt att hitta en sämre justitieminister än Bodström, men jag tror nästan Alliansen har lyckats.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

dazed_and_confused:

hon är ju inte ens jurist

Nej, känns som hon är där för att ge "trovärdighet" för alla som bor i hålor som Sveg där hon kommer ifrån. Typ hela Svergie är representerat. Eller nåt, ofta de inte finns bättre kvinnor för den här posten... varför röstar folk ens på moderaterna?

Amsle:

Hon är ointelligent och pinsam, precis som de flesta svenska politiker. Det är så här det går när man låter kvinnan få för mycket makt.

Så långt vill jag dock inte dra det. [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Asha:

Så långt vill jag dock inte dra det. [smile]

Varför är du så undergiven igen


   
SvaraCitera