Aviseringar
Rensa alla

Bedövningssalva (penis) för längre uthållighet


Ämnesstartare

Var på ungdomsmottagningen för inte så länge sen och berättade då att jag tycker att jag får för snabb utlösning än vad jag önskar. Fick då någon bedövningssalva utskriven, gick och hämtade den idag på apoteket, hette "Tapin" och innehåller Lidokain och Prilokain.

Tänkte bara höra om det är någon som har testat detta innan? Och hur mycket ska man använda varje gång samt exakt vart på penis ska man applicera det?

En sak till, efter att man blivit lite "bedövad" och väl ska ha sex med sin partner, ska man tvätta bort salvan innan? Så att hon inte blir bedövad när hon får kontakt med penis? Vare sig det är mun, vagina eller anus.

Tacksam för seriösa svar.


   
Citera

Fina ord du använder [badgrin]


   
SvaraCitera

Kör in det med kuken i munnen på henne och kolla om hon blir bedövad.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Angelize:

Fina ord du använder

Tack.

Jedi:

Kör in det med kuken i munnen på henne och kolla om hon blir bedövad.

Tack för ditt svar, besvära dig inte med att ge mig råd igen.


   
SvaraCitera

Jedi:

Kör in det med kuken i munnen på henne och kolla om hon blir bedövad.

Äntligen en lösning på problemet "kan hon aldrig hålla käften?".


   
SvaraCitera

Evil Conduct:

Äntligen en lösning på problemet "kan hon aldrig hålla käften?".

Min tanke. [smile]


   
SvaraCitera

Men du.. varför frågade du inte på apoteket/UM? Kolla på fass.se (eller lappen med instruktionerna) om det står något, googla namnet och kolla.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

honolulu:

Men du.. varför frågade du inte på apoteket/UM? Kolla på fass.se (eller lappen med instruktionerna) om det står något, googla namnet och kolla.

För att jag inte tänkte på det då. Redan googlat och kollat fass.se men där står det bara hur salvan används som lokalbedövning med andra ändamål än sexuell aktivitet.


   
SvaraCitera

Knulla fulare brudar istället bara[shake]


   
SvaraCitera

Du skulle ha frågat människan som skrev ut salvan om detta, det är det de är till för. +

honolulu:

fass.se

honolulu:

lappen med instruktionerna


   
SvaraCitera

Gå tillbaka till apoteket och fråga dem hur du ska göra.


   
SvaraCitera

Testa dig fram, vetja.


   
SvaraCitera