Aviseringar
Rensa alla

Befälens inre aggressioner i lumpen


talrik
Ämnesstartare

Så jag gör lumpen nu.. Baskerprovet nästa helg osv. men tänkte på et att befälen skriker på en hela tiden. Hur orkar dem? Vi har två underbara befäl som e asroliga men hårda å så har vi vår kapten. Han dumförklarar en direkt när man ställer en fråga han inte gillar eller dyl. trycker ner en direkt. Varför finns såna människor? Helt jävla onödigt!

De befäl som skriker å e arga hela tiden, de måste ju var alugna teddybjörnar civilt, eller? OFTA de kan va arga HELA tiden 😛


   
Citera

Det är väl bara en sån kultur i militären liksom...


   
SvaraCitera
blum
 blum

Är väl så det ska vara. Som telefonförsäljare ska man vara trevlig och glad jämt, och som befälhavare ska man vara arg och skrika.


   
SvaraCitera

hehe, ser det framför mig


   
SvaraCitera

Man undrar ju faktiskt ibland. Men å andra sidan är officer inte ett yrke för alla, men det finns befäl som är genuint roliga och trevliga. På riktigt. Man kan skämta och fjanta sej med dem, asnice.

Det behövs båda två för att man ska palla.

Var är du stationerad btw?


   
SvaraCitera

Älskar att kvinnliga befäl är argast av alla 😀


   
SvaraCitera

Tror det kan ha flera anledningar, men en tror jag är att fredliga hippies inte söker sig till militären.


   
SvaraCitera

För att det oftast bara är den typen av människor, som förmodligen får stånd av att hunsa andra, som orkar stanna kvar och bli befäl.


   
SvaraCitera
talrik
Ämnesstartare

Tickstart:

Var är du stationerad btw?

KavKas vid stadion för juridikstudier atm men annars på livgardet kungsängen 🙂 Militär polis insatts

Tickstart:

Älskar att kvinnliga befäl är argast av alla 😀

hahahaha!!! Vesst? 😛 men de e inte hårda nånstans 😛 Vi fr fortfarande skit av vår förste sergeant för att vi såg när hon trilla av hästen 😛

Tickstart:

Man undrar ju faktiskt ibland. Men å andra sidan är officer inte ett yrke för alla, men det finns befäl som är genuint roliga och trevliga. På riktigt. Man kan skämta och fjanta sej med dem, asnice.

jaa.. De vi har nu e störtsköna! Klart de e stränga å så men vi trivs med dem, förutom kaptenen.

Hänskapt:

hehe, ser det framför mig

hahaha det är ännu värre å ännu roligare 😉

Budolicious:

För att det oftast bara är den typen av människor, som förmodligen får stånd av att hunsa andra, som orkar stanna kvar och bli befäl.

d märks att du inte har en aning om vad du pratar om..


   
SvaraCitera

talrik:

d märks att du inte har en aning om vad du pratar om..

Nä, jag svarar la som du: "Jag baserar all min statistik på mina egna fördomar"


   
SvaraCitera
talrik
Ämnesstartare

Budolicious:

Nä, jag svarar la som du: "Jag baserar all min statistik på mina egna fördomar"

sweet ^^


   
SvaraCitera

Känner bara en militär (han har major, så han borde ha varit skrikande befäl någon gång) och han är värsta mysgubben som bakar massa fantastiska tårtor och kramas med sina två små barn [party]

Slutsats: De är mysig på fritiden med skrikiga i jobbet [no-no]


   
SvaraCitera
talrik
Ämnesstartare

Nintendo:

Slutsats: De är mysig på fritiden med skrikiga i jobbet [no-no]

d va ju lite d som va grejjen med trden.. Då kommer nästa fråga, hur fan orkar man med ett jobb dr man måste skriva å va sur på folk? ush


   
SvaraCitera

talrik:

d va ju lite d som va grejjen med trden

Jag la bara fram saker som bekräftade det ju ;<


   
SvaraCitera

Är inte insatt alls...


   
SvaraCitera