Aviseringar
Rensa alla

Befria en hemlighet! 🙂


Ämnesstartare

Gör ett erkännande och befria en hemlighet.
Ofc gjorde jag tråden pga. mina egna känslor så jag beklagar om den inte passar er men lås den icke om det finns en liknande osv.

OK; go, go!


   
Citera
Ämnesstartare

ooo, kommer spamma tråden
tycker att man ska få spamma i klottertrådar, särskilt om man är TS


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

min tråd e bättre än din

- - - - - - - - - - - - - - - - - Sammanslagning 1 - - - - - - - - - - - - - - - - -

ok kör på en hemlighet:

såhär innehållsrikt är mitt liv just nu:

- sitter uppe till halv sex för att försöka få tag i ett plagg från H&M som är slutsålt

- spelar: http://www.coolaspel.se/spel/Mario+Forever+Flash om och om igen. anledningen för att jag spelar ju nu är för att hitta en gömd extra liv svamp som jag hittade en gång men nu glömt bort vart den är. nu ska jag hitta den.

så tråkigt är mitt liv just nu


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lounge fact:

min tråd e bättre än din

[sad] fast, jag tkr om min!!!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Dberorpå:

[sad] fast, jag tkr om min!!!

aaa ingen svarar på min iaf [sad] bara jag som svarar på din iofs men det är 1 person mer fortf


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lounge fact:

aaa ingen svarar på min iaf bara jag som svarar på din iofs men det är 1 person mer fortf

kan skriva i din!
undrar vrf dom ej skriver i våra... tkr dete jtteintressant att ta del av människors problematiska liv och även dela med mig av mitt!
drf ja gillar dramafilmer juu & dessa filmer har ju inte bara mig som åskådare osv.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Dberorpå:

kan skriva i din!
undrar vrf dom ej skriver i våra... tkr dete jtteintressant att ta del av människors problematiska liv och även dela med mig av mitt!

snäll du e! aaa + intressant att vara "djup" kanske vi är för djupa för dem


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Haha aw.
Har ingen hemlighet jag vill avslöja på um. Finns för många jag känner irl här.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

😮 undra vad det kan vara för hemlighet farbror antrax sitter på. Kan någon citera henne åt mig? Skriver från mobilen så o vet inte hur man markerar text.

Ont: ibland är jag lite radd för dig, men det har inte med något du vet om att göra . Alltså jag tror inte du kan lista ut vad det är for det ar nagot konstigt :p


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag tror inte jag har någon hemlighet för um typ, hehu


   
SvaraCitera

antrax:

Haha aw.
Har ingen hemlighet jag vill avslöja på um. Finns för många jag känner irl här.

retstickler:

o undra vad det kan vara för hemlighet farbror antrax sitter på. Kan någon citera henne åt mig? Skriver från mobilen så o vet inte hur man markerar text.

några timmar senare bara [smile]

OnT: jag gillar egentligen inte människor. [sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

hemlis:
Dold text: killen som inte ens var min riktiga pojkvän som jag var tvungen att göra slut med som också sa att han älskade mig efter två dejter ringde mig igår och pratade i en timme om hur han älskar mig och aldrig kommer kunna släppa taget. han grät lite också, gjorde jag faktiskt med för att jag mådde så illa över hela situationen. Han sa att jag var hans första kärlek och att han skulle döpa sina framtida barn efter mig...blev lite rädd när han smsade mig igår.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

har legat me 1 umare.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

har sovit över hos nån annan[blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

retstickler:

undra vad det kan vara för hemlighet farbror antrax sitter på

[wink]


   
SvaraCitera