Aviseringar
Rensa alla

begära ut journaler


Ämnesstartare

Ska jag begära ut mina journaler från bup och soc nu eller vill jag inte läsa dem?

Antar att jag kommer bli arg för att de inte uppfattat mig rätt.


   
Citera

Läs om du vill. Du vet ju bäst själv.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Om du tror att det kan skada dig att läsa dem så borde du inte göra det. Om du tror att du kommer att må jättedåligt av att läsa alla deras missuppfattning osv. Det är nog inte värt det då.


   
SvaraCitera

Sjukvården/psykvården tycks alltid missuppfatta sina patienter, alt är det vi som missuppfattar dem.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nintendo:

Om du tror att det kan skada dig att läsa dem så borde du inte göra det. Om du tror att du kommer att må jättedåligt av att läsa alla deras missuppfattning osv. Det är nog inte värt det då.

kan ha ett kollegieblock till hands och börja skriva en bok om att vara ung tjej och missförstådd i dagens samhälle. Kommer bli en bästsäljare.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Postorderhoran:

kan ha ett kollegieblock till hands och börja skriva en bok om att vara ung tjej och missförstådd i dagens samhälle. Kommer bli en bästsäljare.

Fast den om du blir den nya Berny Pålsson. Tänk på hur det gått för henne efter boken!!! Hon är äcklig och sönderknarkad. [no-no]


   
SvaraCitera

Det är en svår fråga. Garanterat kommer du att bli chockad. Vi är otroligt ärliga när vi skriver journaler så därför får du ju svart på vitt hur du har betett dig. Soc vet jag inte hur dem går tillväga när de skriver men BUP vet jag!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag skulle inte våga. [sad] Men jag är samtidigt väldigt nyfiken på vad som står, speciellt det från när jag var riktigt ung (var ett riktigt psykstört barn).


   
SvaraCitera