Aviseringar
Rensa alla

Begått ett brott?


ailuja
Ämnesstartare

Hej guys! 
Jag ska skriva ett gymnasiearbete om varför man begår brott och undrar om det är någon här som begått ett brott och som isåfall skulle vilja ställa upp på en intervju?
Intervjun omfattar fem frågor som är ganska enkla att svara på. Det enda jag behöver veta om dig är kön och ålder. Ingenting annat om dig kommer att skrivas i arbetet.

Skicka gärna iväg ett meddelande om du är intresserad av att hjälpa mig lite på traven med mitt gymnasiearbete. 


   
Citera

tog en pepsi från en kiosk, smällde smällare, äggade en buss o laddade ner från TPB. 


   
SvaraCitera

snodde några bokmärken och ett skrivhäfte en gång när alla hade gått hem (asså det var i skolan)


   
SvaraCitera
ailuja
Ämnesstartare

Härligt att folk är så seriösa Glad


   
SvaraCitera

Jag döda en kille en gång på fyllan. Inget allvarligt men kan ställa upp om du vill. 


   
SvaraCitera

Jag plockade en fridlyst blomma på ett naturreservat när jag var 7. Skicka pm om du vill ha en intervju! Tumme upp


   
SvaraCitera

Niklas:
Jag döda en kille en gång på fyllan. Inget allvarligt men kan ställa upp om du vill. 


   
SvaraCitera

   
SvaraCitera

Ni har ju inte gjort något farligt du kan pm mig


   
SvaraCitera

Jag har väl laddat ner och lekt lite med elden. Inget allvarligt dock, som mest var det bara en gräsplätt på kanske tio kvadratmeter som brann upp.

Edit: Eller ja, har sprayat lite gatukonst (läs: penisar) också.

Om min fina lilla meritlista duger för dig kan du slänga iväg ett PM. 


   
SvaraCitera

Getrekt:  äggade en buss 

Vad är "äggade" i detta fall? 


   
SvaraCitera

Cannabisodlare (narkotikaframställning) som jag aldrig åkt dit för, fortkörning med bil som jag har fått böta för, kört med obesiktigad och oskattad bil som aldrig gick till åtal, sågade ner ett mindre skogsbestånd med björkskog som ägdes av kommunen som jag blev frikänd från + mängder av parkeringsböter i USA som jag aldrig har betalat.  Rodnar

Annars är jag en fridens och laglydig dude.  Cool  PMa mig om du önskar få mer info. Fem frågor låter ju inte så betungande.


   
SvaraCitera

stoner: sågade ner ett mindre skogsbestånd med björkskog som ägdes av kommunen som jag blev frikänd från

vad var syftet? 


   
SvaraCitera

sinnessjuk uns: vad var syftet?

Förutom luftvärmepump så har jag en panna som går att elda både med pellets och med vanlig ved. Den vintern som jag påbörjade avverkningen av björkskogen så hade vi haft några rejäla stormar och många träd hade fällts så jag tänkte - va fan, bättre och såga ner alltihop och köra om det till ett kalhygge. Björkskogen är bättre för mig än att ännu fler björkar blåser ner vid nästa storm. Så svaret på din fråga - att elda med och värma upp mitt hus!

Jag blev frikänd eftersom det senare framkom att fler "gubbar" varit där och sågat fast jag är närmaste grannen.


   
SvaraCitera

stoner:

Förutom luftvärmepump så har jag en panna som går att elda både med pellets och med vanlig ved. Den vintern som jag påbörjade avverkningen av björkskogen så hade vi haft några rejäla stormar och många träd hade fällts så jag tänkte - va fan, bättre och såga ner alltihop och köra om det till ett kalhygge. Björkskogen är bättre för mig än att ännu fler björkar blåser ner vid nästa storm. Så svaret på din fråga - att elda med och värma upp mitt hus!

Jag blev frikänd eftersom det senare framkom att fler "gubbar" varit där och sågat fast jag är närmaste grannen.

aha, var nyfiken. 🙂


   
SvaraCitera