Aviseringar
Rensa alla

begränsa antalet trådar/timme


Ämnesstartare

tycker det borde finnas nån spärr. Som gör att man kan skapa max 3-5 trådar per timme. Man behöver inte spamma mer än så.

Mvh renhållningsverkets undercovergrupp på UM


   
Citera
Ämnesstartare

neje ;C


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Bra förslag. Kan man inte införa en regel om att nyskapade användare inte får skapa trådar eller skriva inlägg det första dygnet (minst)?


   
SvaraCitera
Tyrael

Ja, alternativt skapar ni en regel som säger att man måste skapa trådar med DISKUSSIONSVÄRDE, som alla FORUM borde ha.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tyrael:

Ja, alternativt skapar ni en regel som säger att man måste skapa trådar med DISKUSSIONSVÄRDE, som alla FORUM borde ha.

så är det, men mycket mildare i klotter. man kommer undan väldigt lätt bara man skrivit någon menin i sin trådstart eller ännu hellre, en fråga.

Extrakonto:

Kan man inte införa en regel om att nyskapade användare inte får skapa trådar eller skriva inlägg det första dygnet (minst)?

tycker att regeln som finns för nya användare är helt ok.

Nintendos BFF:

neje ;C

motivera!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Postorderhoran:

motivera!

skojjigt med mkt spamtrådar :C


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nintendos BFF:

skojjigt med mkt spamtrådar :C

[shake]
är ju jättejobbigt.
Eller visst, roligt till viss gräns men känns som om um för tillfället passerat den gränsen med ca 4 km.


   
SvaraCitera
Tyrael

Postorderhoran:

så är det, men mycket mildare i klotter. man kommer undan väldigt lätt bara man skrivit någon menin i sin trådstart eller ännu hellre, en fråga.

Folk ska inte komma undan någonstans, Klotter borde vara ett ställe där man diskuterar det som inte diskuteras någon annanstans. Just nu? Sandlåda.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tyrael:

Klotter borde vara ett ställe där man diskuterar det som inte diskuteras någon annanstans.

det är ju vad övriga diskussioner är till för.

Tyrael:

Just nu? Sandlåda.

Håller med om detta. Tycker trollen ska step up 1 bit och vara oseriösa på en högre, roligare nivå.


   
SvaraCitera

Bifaller detta.

Åtta:

Åtta

Genomför plx.


   
SvaraCitera

Postorderhoran:

så.

hahhahahhahahahhaahahhaahahahaaahahahahahaahahhaahah

jag är helt för idén men jag tror inte på något sätt du vill att det ska bli så och du är ju en av dom främsta spammarna 😛


   
SvaraCitera

Extrakonto:

Bra förslag. Kan man inte införa en regel om att nyskapade användare inte får skapa trådar eller skriva inlägg det första dygnet (minst)?

Det finns redan en begränsning på fem inlägg i timmen det första dygnet för nyskapade användare...


   
SvaraCitera

Medhålles, mest av den anledningen att jag ändå aldrig skapar några trådar[cute]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

qazedctgb:

jag är helt för idén men jag tror inte på något sätt du vill att det ska bli så och du är ju en av dom främsta spammarna 😛

Jag tycker inte att jag gör tjugo trådar i timmen och du måste hålla med om att jag faktiskt skärpt mig en aning på sistone. Så sluta retas.


   
SvaraCitera

Postorderhoran:

Jag tycker inte att jag gör tjugo trådar i timmen och du måste hålla med om att jag faktiskt skärpt mig en aning på sistone. Så sluta retas.

jag kan inte analysera på sistonde för att sidan har varit trams


   
SvaraCitera