Aviseringar
Rensa alla

Begravde bebis levande i snön. [zzz]


Ämnesstartare

"Den tre månader gamla pojken låg och sov i sin vagn utanför ett hus i Varkaus, i sydöstra Finland.

Mamman hade lagt honom att sova i vagnen utanför en villa i bostadsområdet Kuoppakangas. Hon gick sen in för att hälsa på några bekanta.

– Hon tittade till pojken var femte minut. Efter 20 minuter var allt okej, men när hon tittade till vagnen efter ytterligare 5 minuter såg hon att vagnen var flyttad en liten bit

Mamman sprang ut och upptäckte att den lille pojken var spårlöst borta. Hon ringde snabbt till polisen och till sin man.

– Han var begravd i snön. Poliserna hörde hans skrik och grävde fram honom levande. Han låg begravd i cirka 10 ill 20 centimeter snö, säger Tuomainen."

Alltså. [confused]
Är det bara jag som tycker att den här kvinnan är DUM I HUVUDET? Vem lämnar ens ett barn utomhus, mitt i vintern, ensam? Ska man få ha barn om man gör så? Nej, men inte nämns det i artikeln.

Är man mamma så ska man ta hand om sitt barn i alla lägen, det gäller också säkerhet. De kan inte ta hand om sig själva så de behöver en skyddsängel vid sin sida (föräldrar). Fan, vissa människor borde bli steriliserade.

http://www.aftonbladet.se/nyheter/article6740699.ab


   
Citera
Ämnesstartare

Dålig mamma och dålig människa som tog bebisen[sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kebu12:

Dålig mamma och dålig människa som tog bebisen[sad]

Kanske var det mamman som gjorde det, hon verkar ju inte ha alla chips i påsen.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hennes bekanta kanske inte ville ha en unge i sitt hus. Det hade iaf inte jag velat.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Angelize:

Kanske var det mamman som gjorde det, hon verkar ju inte ha alla chips i påsen.

Ja, inte omöjligt


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

[cry] Det är förjävla lätt att skaffa barn alltså


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Angelize:

Är det bara jag som tycker att den här kvinnan är DUM I HUVUDET?

Nej [confused]

Den som inte tycker det är dum i huvudet.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

daisy:

Nej [confused]

Den som inte tycker det är dum i huvudet.

hehe


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Åh hej jag är retarded jag låter mitt barn frysa ihjäl när det är obevakat och jag dessutom är i ett område som jag inte bor i och känner till så megamegabra.


   
SvaraCitera