Aviseringar
Rensa alla

Behöver dricka hela tiden..


Ämnesstartare

Viljans Triumf:

diabetes är en möjlighet

Nu har jag kollat upp lite grejer. I höstas så var jag och tog ca 10 rörblod och dom tog allt som verkligen gick. Så jag har pratat med min mamma och hon kan tro att det kan vara vätskebrist.
Men jag förstår inte om det skulle vara det. Jag har alltid något att dricka på stan, hemma , iskolan. Verkligen överallt....det börjar få mig att tänka vafan detta är...


   
SvaraCitera

Det kan ju sitta i huvudet lite... du tanker pa att du tycker du ar torstig mycket, och da blir du annu torstigare och annu oftare. Innan du kollar upp det ar det ju svart att veta men jag har en kompis som blir kissnodig, konstant, och maste kissa - vi trodde ocksa att det var diabetes forst men det visade sig att det var en form av ticks.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

galaxydazzle:

form av ticks

Så du menar alltså att när jag ''tycker'' jag behöver dricka vatten så säger baramitt huve de och det är också någon form va ticks?


   
SvaraCitera

tessaan:

så säger baramitt huve de

Jag menar att du ar radd och oroad for vad det kan vara sa du tanker pa det och nar du tanker pa att du ar torstig sa kanner du efter sa mycket hela tiden att du far for dig att du ar torstigare an vad du ar? Kanske? Sager bara att det kan vara sa, dock. Prova att fundera mindre over det ett tag och se om det forandras. Ga till vardcentralen annars och kolla upp vad det kan vara.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

galaxydazzle:

Ga till vardcentralen annars och kolla upp vad det kan vara.

I will!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kräks man upp allt man käkar kan man bli lite smått törstig ibland [no-no]

(kollat din andra tråd)


   
SvaraCitera

tessaan:

Tack om du/ni vet nåt!

diabetes maybe


   
SvaraCitera