Aviseringar
Rensa alla

Behöver du en partner?


Ämnesstartare

Jag förstår verkligen inte alla som hela tiden behöver en kärleksrelation. Om jag tittar till min klass så är singlarna de som är lyckligast. De andra har hela tiden problem med sin pojkvän eller flickvän och ofta är de deprimerade på grund utav det. Jag känner verkligen att jag inte alls har något behov utav det. Det viktigaste för mig är att jag har bra vänner. Vad tycker ni om detta? Behöver ni en partner för att må bra?


   
Citera
Ämnesstartare

Haha nä.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Haha, du har som pollfråga "Mår du dåligt av att inte ha en partner eller längtar du efter en hela tiden som singel?"

Så är dina svarsalternativ ja/nej?

Antar att frågan till pollen egentligen är "Behöver du en partner?".


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

hade jag haft vänner hade jag kanske röstat nej men så är icke fallet.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tennsoldaten:

Ja (Du röstade på detta alternativ)

Vänner är inte samma sak. Behöver inte den traditionella flickvännen, men vore trevligt med en enskild person att intimt älska och helt enkelt dumpa överskottskärlek på. Någon att bry sig om samtidigt som man kan prata och hålla sig på samma nivå. Vore fint.

Sedan att vara hos någon/krypa ner hos någon som lindrar otryggheten.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tennsoldaten:

Nej (Du röstade på detta alternativ)

När jag inte har någon så är det rätt lugnt. Men det är nice.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

spiskummin:

Haha, du har som pollfråga "Mår du dåligt av att inte ha en partner eller längtar du efter en hela tiden som singel?"

Jag menade att om man känner någonting utav de så ska man ta ja och om man inte känner någonting utav dem så ska man ta nej. Fast jag kanske gjorde det lite för krångligt. xD


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tänkte rösta nej för att visa att jag är en stark person men röstade ja eftersom jag vet hur det blir om nätterna.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Vet ej :c
Skaffade pojkvän när jag var 16, vi gjorde slut när jag var ~ 19.
När vi gjorde slut var jag singel i typ en månad, sen träffade jag en ny.

Jag antar att det innebär ja? :c


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

varit singel i 4år.. en lång tid men jag har valt det pga att jag velat koncentrera mig på mina studier. men nu orkar jag inte längre.. hade varit trevligt med en gnutta kärlek.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nachac:

Vänner är inte samma sak. Behöver inte den traditionella pojkvännen, men vore trevligt med en enskild person att intimt älska och helt enkelt dumpa överskottskärlek på. Någon att bry sig om samtidigt som man kan prata och hålla sig på samma nivå. Vore fint.

Sedan att vara hos någon/krypa ner hos någon som lindrar otryggheten.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tennsoldaten:

Nej (Du röstade på detta alternativ)

Efter 13 månader långt förhållande så är det fan en lyxvara att vara singel


   
SvaraCitera

Tennsoldaten:

Nej (Du röstade på detta alternativ)

tycker att bara tänka "jag vill vara tillsammans med någon" är så jävla opersonligt, tänker jag tanken att jag vill ha någon partner så är det i princip en viss individ jag tänker på.

Dold text: å vad flummig jag blir när jag är trött....


   
SvaraCitera

kanske, vill nog d men känner mig typ inte redo än


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tennsoldaten:

Nej (Du röstade på detta alternativ)

mår dåligt av partners


   
SvaraCitera