Aviseringar
Rensa alla

Behöver du någon att prata med?


Ämnesstartare

Hej!

Jag är en 20-årig tjej som varit med om en hel del i mitt liv, men framför allt så har jag varit ung och vet hur jobbigt det kan vara.

Därför vill jag nu vara ett stöd för unga tjejer och killar som har det jobbigt, behöver stöd från någon som orkar lyssna, behöver någon att prata med som verkligen vet vad det handlar om.

När jag gick hos psykolog saknade jag att de aldrig kunde säga "jag vet hur det är" eller "du är inte ensam om det" eller liknande. Jag vill vara ett stöd som kan säga "det där känner jag igen" och på så sätt kan ni få tips från någon som gått igenom samma sak.

Så om du vill prata med någon (via mail och eventuellt även sms) så är det bara att skriva till mig. Jag svarar oftast snabbt så jag finns här för er när ni än behöver mig.

Hör av er!

Kramar,

Josie (Josie@live.se)


   
Citera
Ämnesstartare

[shake]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Josiie:

När jag gick hos psykolog saknade jag att de aldrig kunde säga "jag vet hur det är" eller "du är inte ensam om det" eller liknande. Jag vill vara ett stöd som kan säga "det där känner jag igen" och på så sätt kan ni få tips från någon som gått igenom samma sak.

så.. du har varit med om ALLT?


   
SvaraCitera
Hando

Min katt rev och bet mig för några månader sen [sad] Behöver stöd från dig nu eftersom man vet aldrig när hon gör det igen, känner mig nästan upptryck mot ett hörn av henne [cry]
Ge mig stöd [mad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag drack för mycket kaffe och nu är jag lös i magen och skrattar åt allt, HJÄLP!!!


   
SvaraCitera

Jag lägger till dig bara för att jag är nyfiken på Dig.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

har du varit mobbad/utfryst?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Josiie:

Jag vill vara ett stöd som kan säga "det där känner jag igen" och på så sätt kan ni få tips från någon som gått igenom samma sak.

Så du är också bög....och har lite svårt att komma ut ur garderoben! Intressant [rolleyes]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

vill gärna ha någon att prata med men känner inte dig så...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

OS äger rum i Vancouver nu till vintern och därför tänker staten köra ut alla uteliggare och 30% av dom har AIDS. Min far har varit dit och filmat och intervjuat och hoppas nu att svt eller tv4 köper hans film för stora laxar. Jag är orolig för att han inte får så mycket som han förtjänar. Vad ska jag göra????????????????????????????????????????


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nån som drabbats av storhetsvansinne lol 😉


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

enhimmelskdrog:

hehehehehe


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

namensermanpo:

hehehehehe

[rolleyes][rolleyes][rolleyes]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

enhimmelskdrog:

[rolleyes][rolleyes][rolleyes]

gah vad du är söt


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

namensermanpo:

gah vad du är söt

SÅ LÄT DET INTE IGÅR [no-no]


   
SvaraCitera