Forumet - Behöver du tips om film eller tv-serier? Skriv här!

Behöver du tips om film eller tv-serier? Skriv här!

6867 2 457
patrick bateman:

har sett nästan allt på den listan och vissa filmer är mycket B enligt mig. patrioten, armageddon, pearl harbor tex. det är riktigt hemska filmer.

patrick bateman:

Windtalker är faktiskt totalt värdelös i mina ögon

Du har nu förlorat all cred. att lista bra filmer, inte för att tala om att du (nästan) bara listat massa gigantiska storfilmer, inte heller för att du inte gillar de ovanstående filmerna (mer av en dramatisk effekt från min sida), för du har listat ett antal riktigt bra filmer (Pulp Fiction, Snatch, Donnie Darko, Se7en, Big Lebowski, Full Metal Jacket etc.) min anledning är att, som skräckfilms-älskare kan man bara inte låta detta passera;

patrick bateman:

Halloween 1

Hur FAN kan man skriva "Halloween 1"?, Inte för att det är en dålig film, tvärt om, för att man bara MÅSTE skriva in Halloween 2 på samma gång då den andra börjar direkt där den första slutade, i samma stil, med samma rätta känsla, så nästa gång du rekomenderar Halloween, glöm för fan inte att skriva "Halloween 1 & 2"..

PS. Jag hoppas innerligt att det inte är den nya remaken du menar, för då har du fan inte ens rätten att ha Ash som din Avatar.

Spana också in:

Zsasz:

PS. Jag hoppas innerligt att det inte är den nya remaken du menar, för då har du fan inte ens rätten att ha Ash som din Avatar.

jag kan allt lista mer filmer. jag skrev ner de örsta kag kom att tänka på och det är oftast de största och bästa.

nej jag menar inte remakens, de är kassa. halloween 2 är också bra men inte i närheten av ettan. visst att de två typ är e film men tvåan är så sjukt mycket mer b-ig som de flesta typiska kassa skräckfilmer. ettan är perfekt. egentligen skrieve rjag alltid bara halloween men ville inte skirva det nu för det kanske ser ut som jag menar alla då så jag skrev bara 1.
Stvrmzeit:

Är det fjantigt att dela med sig av kvalité? Jag ser inte det fjantiga i det. Och dina filmer som du tipsade om har jag ej yttrat mig om ens.

haha skojar du med mig? så här skrev du

Stvrmzeit:

den här tråden behöver verkligen lite kvalité.

alltså har du klagat på den här tråden och dess innehåll
GreenAnonymousMan:

Kan någon rekommendera ett par bra filmer i American Pie-andan? Tycker att det råder en viss brist på sådana men det kanske bara är jag som har missat dem.

Finns mängder av såna filmer. Bara att googla efter "high school filmer" så får du säkert fram en hel lista över liknande filmer. Kan inga själv eftersom jag tycker den sortens humor är primitiv och motbjudande men men. Smaken är som baken.
Jag har precis läst en bok som heter "One Day" och som kommer att komma ut på film nu i oktober med bland annat Anne Hathaway i en av huvudrollerna. Boken var en av de bästa jag någonsin läst så jag är nästan säker på att filmen kommer vara superbra den med! (iallafall så håller jag båda tummar och tår för det)

Kan vara ett bra biotips för alla som blir lite biomys-sugna i höstmörkret!
Hej hallå!

Skulle vilja ha en bra TV-serie att se, följer några av dem här slaviskt(dvs laddar ner några timmar efter dem sänts i USA) och en del är inställda :(

Doctor Who
Scrubs
The Inbetweeners
Glee
Community
HIMYM
Chuck
The Mentalist
The Big Bang Theory
New Girl
Suburgatory
Veronica Mars