Aviseringar
Rensa alla

Behöver en ny förebild


Ämnesstartare

ohYEA_:

typ pamela andersson

Vote for that.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Angelize:

Min förebild var Carolina Gynning men hon bär päls så jävla typiskt vem ska jag ha nu da

[tired]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Mojo_:

[tired]

Varför [tired]ar du mitt inlägg för? Vad fick dig att känna så?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Image


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Knak och brak:

.

Jag ville leva en dag som henne när jag var liten, ville ta med mig ett ägg ut i skogen och äta, hoppa i sjön och ligga i mossan men det hände ju aldrig.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Knak och brak:

itt inl

Du kan vara Ronja Rövdottir.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Coffeshop:

awww[sad]

Tog kex och låtsades att det var fisk jag nyss fångat istället, precis som i Pippi långstrump när de sitter och käkar fisk runt elden. [badgrin]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Och täljde under köksbordet med en smörkniv precis som Emil. Haha så jävla kreativ love me...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Angelize:

Tog kex och låtsades att det var fisk jag nyss fångat istället, precis som i Pippi långstrump när de sitter och käkar fisk runt elden. [badgrin]

awesome[bigcheers]


   
SvaraCitera

Image


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Angelize:

Vad fick dig att känna så?

Carolina Gynning, driver du med mig? hur fan kan hon vara en förebild? hon har ju fan ett stort tomrum mellan öronen


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Angelize:

Jag ville leva en dag som henne när jag var liten, ville ta med mig ett ägg ut i skogen och äta, hoppa i sjön och ligga i mossan men det hände ju aldrig.

Och bo i grottorna! Ville jag med, och rymma med rasmus på luffen.

Ensamvargen:

Du kan vara Ronja Rövdottir.

[cute]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Mojo_:

Carolina Gynning, driver du med mig? hur fan kan hon vara en förebild? hon har ju fan ett stort tomrum mellan öronen

NEJ!!! Gynning är skit smart och helt awesome[mad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Mojo_:

Carolina Gynning, driver du med mig? hur fan kan hon vara en förebild? hon har ju fan ett stort tomrum mellan öronen

Jaha, så du känner henne? Du vet hur hon är i verkligheten? Nej, jag gissar på att du dömer henne utifrån hennes deltagande i Big brother...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

coolt med fjortisar som har gynning som förebild


   
SvaraCitera