Aviseringar
Rensa alla

Behöver en ny mobil


Crypto:

googlade armageddon, verkade inte så bra [blush]

du, det är awesome. arkadflygspel i 3d, som faktiskt flyter bra, och har awesome kontroller.

Crypto:

får se vilket spel jag laddar ner till mobilen nästa gång jag har gratis Wi-Fi 🙂

inb4 3g [no-no]


   
SvaraCitera

HTC Legend e nice, har du mycket plats i fickan skulle jag välja en HTC Desire.


   
SvaraCitera

Leijonsparf:

du, det är awesome. arkadflygspel i 3d, som faktiskt flyter bra, och har awesome kontroller.

Får se, verkar inte vara min typ av spel bara [cute]

Leijonsparf:

inb4 3g [no-no]

inb4? :s
kostar ju att surfa på mobilen 😛 är rätt snål av mig just nu [cute]


   
SvaraCitera

Crypto:

kostar ju att surfa på mobilen 😛 är rätt snål av mig just nu [cute]

är väl bortskämd med att ha obegränsad dataöverföring. men fortfarande. svagt att ha hightechmobil men inget internet på den.


   
SvaraCitera

Leijonsparf:

är väl bortskämd med att ha obegränsad dataöverföring. men fortfarande. svagt att ha hightechmobil men inget internet på den.

sitter ofta vid datorn så behövs inte förrän jag är ute och reser, som jag ändå gör rätt ofta, och jag surfade en hel del i början men det kostade en slant:P


   
SvaraCitera

Crypto:

sitter ofta vid datorn så behövs inte förrän jag är ute och reser, som jag ändå gör rätt ofta, och jag surfade en hel del i början men det kostade en slant:P

fast iallafall med tre så är obegränsad dataöverföring rätt billigt. eller ja, överlevbart, iallafall. 1 gb/månad kostar väl under en hundralapp, iallafall, och det klarar man sig nog på en stund om man inte använder det särskilt ofta. men ja, bara mitt användande av google maps och nokia maps drar nog mer än så i månaden.


   
SvaraCitera

Leijonsparf:

fast iallafall med tre

Jag har telia [smile]

Använder GPSen ibland men på offlineläge iaf, rätt kul ^^

Jag fixade hem spelet innan jag la mig och provade lite, det var svårt :p men verkade ganska kul iaf


   
SvaraCitera

Om du ska ha internet så välj Telenor... Har det inte själv men behöver det dock då inte. under 50lappen får du obegränsat (helt obegränsat) med datatrafik på mobilen! Dock ganska segt. Om du vill ha snabbare så får du lite över 100lappen tror jag... Funkar även på kontantkort!


   
SvaraCitera

Crypto:

Jag fixade hem spelet innan jag la mig och provade lite, det var svårt :p men verkade ganska kul iaf

sa ju det [no-no]

Crypto:

Använder GPSen ibland men på offlineläge iaf, rätt kul ^^

är den inte rätt seg i offlineläge? var längesen jag testade.


   
SvaraCitera

Leijonsparf:

är den inte rätt seg i offlineläge? var längesen jag testade.

Jag testade den ganska ofta när min klass åkte buss från Idre och hemåt (10h resa) och det tog en stund innan det uppdaterades vart man var exakt, men när den väl hade gjort det så följde pricken oss hela tiden.


   
SvaraCitera

Crypto:

Jag testade den ganska ofta när min klass åkte buss från Idre och hemåt (10h resa) och det tog en stund innan det uppdaterades vart man var exakt, men när den väl hade gjort det så följde pricken oss hela tiden.

jo, det är ju sånt som agps är bra för. tänker mig att det kan vara rätt bra om man färdas i ett snabbt fordon utan stabil mottagning via gps, också. fast, ja.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mrman:

HTC Legend e nice, har du mycket plats i fickan skulle jag välja en HTC Desire.

Vad är det för skillnad på dom? Har kollat på båda nu. Förutom storleken på skärmen alltså.


   
SvaraCitera

Det är större skärm och snabbare processor i Desire, det är skillnaden mellan dom 🙂


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mrman:

Det är större skärm och snabbare processor i Desire, det är skillnaden mellan dom 🙂

Jaha då är valet väl ganska självklart eftersom Legend bara kostar 200kr mindre.

Sen undrar jag vart jag borde köpa den. Hos tele2 så måste jag betala 50kr för abonemanget, och betala av telefonen. Jag antar att jag inte kan ringa för dom 50 kronorna så det blir väl ganska dyrt med tanke på att jag bara ringer för runt 100kr i månaden. Det vore väl mycket bättre att betala kontant och skaffa comviq kontant kort istället?


   
SvaraCitera

Lg gw620 kanske? Skriver detta från en sådan, en android-mobil med både touchscreen och qwerty-tangentbord. Sitter även på msn samtidigt.


   
SvaraCitera