Aviseringar
Rensa alla

Behöver en tatuerings skiss.


Ämnesstartare

Någon där ute som är bra på att göra graffiti texter? isåfall vill jag ha mitt namn i Wildstyle men fortfarande läsligt. vill att det ska stå Andreas. skulle uppskattas!


   
Citera
SLCD
 SLCD

Ta det med din tatuerare...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Varför? när jag lika väl kanske kan få en bild av er? själv kan jag måla. och målat ett bra tag. skissat tatueringar till andra. men vill inte göra en själv då jag kommer finna fel på den om nu JAG har gjort den så blir den aldrig bra nog för MIG. (enligt mig)


   
SvaraCitera

Gör folk sådant gratis? Fråga tatueraren istället. Det kostar ju mer då iof pga oftast 1000 kr i timmen, men det är det väl värt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

Gör folk sådant gratis? Fråga tatueraren istället. Det kostar ju mer då iof pga oftast 1000 kr i timmen, men det är det väl värt.

Folk gör sådant gratis. Iallafall jag! jag skulle kunna göra den själv men då är chansen att jag ångrar mig stor. typ "jag skulle dragit ett sträck där istället" osv osv.


   
SvaraCitera

Morgonkulan:

Folk gör sådant gratis. Iallafall jag! jag skulle kunna göra den själv men då är chansen att jag ångrar mig stor. typ "jag skulle dragit ett sträck där istället" osv osv.

Gör om den tills du blir nöjd då, det är ju ändå någonting som skall sitta på dig under en rätt lång tid. Är väl dessutom lite roligare att ha någonting man gjort själv än någonting någon okänd människa gjort.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

Gör om den tills du blir nöjd då, det är ju ändå någonting som skall sitta på dig under en rätt lång tid. Är väl dessutom lite roligare att ha någonting man gjort själv än någonting någon okänd människa gjort.

Göra den själv kommer göra mig missnöjd då jag kommer känna att jag kunde gjort den helt annorlunda. och behöver mer insperation. därmed om någon annan målar den kanske jag ändrar lite på den.


   
SvaraCitera

Morgonkulan:

höver mer insperation. därmed om någon annan målar den kanske jag ändrar lite på den.

då skulle jag frågat tatueraren


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

då skulle jag frågat tatueraren

Mjo får kolla lite med dem.


   
SvaraCitera