Aviseringar
Rensa alla

behöver er åsikt!!!!!!!!!!!


yuuuy
Ämnesstartare

Hej! I förrgår var jag, min bästa vän och 2 andra kompisar på en fest i sthlm som var alkoholfri. Vi drack innan vi gick in men då blev min kompis så jävla full. Hon spydde, kunde knappt gå och så däckade hon. Det blev ju inte bättre när det var vakter där som skickade ut henne och hotade med att ringa polisen.

Själv var jag också full och gjorde bort mig där då jag träffade fyra stycken jag kände. En av dem var en kille från min klass som känner många och är rädd att han kommer berätta för folk om detta då han såg hur full min kompis var och så märkte han ju att jag också var full. Jag skäms över min kompis som blev så full, vi var de 1 som var så fulla som vi var på festen. Visst, folk hade druckit innan men de var inte så fulla. Vad ska jag göra? Vad tycker ni om detta, är jag största fjortisen? är rädd att jag har fått ett dåligt rykte nu...

Skriv snälla er åsikt!!!! (och ja, jag har lagt upp denna text 2 gånger nu hehe)


   
Citera

yuuuy: (och ja, jag har lagt upp denna text 2 gånger

Men vf? 

Och dumt att oroa sig. De flesta råkar ut för sånt här. Bättre förr än senare. Nu har du lärt dig något, grattis dig.


   
SvaraCitera

kan ni inte ha kul utan droger eller??


   
SvaraCitera
reben

S3ON:
kan ni inte ha kul utan droger eller??

???????? 


   
SvaraCitera

reben:

???????? 

töntfasoner 


   
SvaraCitera

En tråd räckte inte eller ?


   
SvaraCitera