Aviseringar
Rensa alla

Behöver er hjälp


Ämnesstartare

Jag har problem som jag vill lösa. Och jag vill att ni hjälper mig.
Vattenledningarna till nedervåningen har lyckats frysa. Jag skojar inte. De rören sitter väldigt ytligt i grunden eller något. Jag bryr mig inte. Jag är rastlös och hungrig och min handkontroll till mitt Xbox har slut på batterier och jag har inget att äta eller att göra. [sad]

Så problemet är följande: Vad ffan ska jag göra. Skulle vara fetnice om nåt cp här vill ge mig nåt tips på underhållnig. Skulle göra mig gla'. och kanske lycklig, lycklig O VAFAN ÄR DET FÖR FEL PÅ DATORN NU JÄVLA SAKER SOM KOMMER UPP HELAT TIDEN VAFANMNNNN!!!1


   
Citera
Ämnesstartare

Du kan ju fixa rören kanske.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Stick till Kanarieöarna och kasta monocov cocktails på andra turister, sen ligger du lågt ett tag sen rånar du en bank i Schweiz. Ett år senare så lämnar du in dig själv till polisen och sitter av din tid och när du hittat din framtida man "Frank" 2meters neger med hästballe så bor ni på landet och adopterar ett barn från Korea en flicka som heter "Haja" lev lyckligt i alla dina dagar. Underhållning[cool]


   
SvaraCitera

Läs en bok.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

respons:

Du kan ju fixa rören kanske.

haru sagge runt munnen på bilden?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tamburinmannen:

haru sagge runt munnen på bilden?

Ja.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

respons:

Ja.

Image


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tamburinmannen:

..eller vänta det blev fel!

Söt bild.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

fixa rören så blir mami och papi klada


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

respons:

Söt bild.

Glad att du gillar den. Det är min julklapp till dig. Var nu en snäll pojke och gå ner på knä.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Slå in julklapparna [rolleyes]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tamburinmannen:

Glad att du gillar den. Det är min julklapp till dig. Var nu en snäll pojke och gå ner på knä.

Krävs mer än en julklapp för det. [no-no]


   
SvaraCitera