Aviseringar
Rensa alla

Behöver er hjälp! ''Kärleksproblem''


fortsätt träffa båda och se vem du fastnar för


   
SvaraCitera

om du nu fastnar för någon


   
SvaraCitera
Kudhos

Du är ju ingen player för det där. En player vet att de har inget intresse i någon men håller de på tråden för sitt egna intresse. Du är osäker på vem du känner mest för. Träffa dem och känn efter. Om ni inte kommit överrens om att ni dejtar exklusivt med varandra så är det inget konstigt.


   
SvaraCitera

vart är världen på väg


   
SvaraCitera

den första killen verkar inte vara något att satsa på. om han upprepade gånger säger att ni ska träffas och det inte blir av, tror jag inte det någonsin kommer bli av. vill man träffa någon så ser man till att göra det. föreslår att du säger "antingen träffas vi eller så slutar vi ha kontakt". man måste säga ifrån förr eller senare!

du verkar ju ha det trevligt med den andra killen, fortsätt träffa honom och se vad som händer.


   
SvaraCitera
busiig
Ämnesstartare

pendu:
den första killen verkar inte vara något att satsa på. om han upprepade gånger säger att ni ska träffas och det inte blir av, tror jag inte det någonsin kommer bli av. vill man träffa någon så ser man till att göra det. föreslår att du säger "antingen träffas vi eller så slutar vi ha kontakt". man måste säga ifrån förr eller senare!

du verkar ju ha det trevligt med den andra killen, fortsätt träffa honom och se vad som händer.

Ja, han bryr sig dock och skriver till mig, men jag har skrivit med honom i ca 3 månader nu och inget har hänt. Tumme ned
Och jag tycker väldigt bra om den andra killen, ärligt..


   
SvaraCitera

busiig:

Ja, han bryr sig dock och skriver till mig, men jag har skrivit med honom i ca 3 månader nu och inget har hänt. Tumme ned
Och jag tycker väldigt bra om den andra killen, ärligt..

men varför inte ba go with the flow då och fortsätta ha det trevligt och bra med kille 2? Är det rätt är det lätt, har någon sagtn ågon gång och det stämmer kanske. Sitter du med två killar där den ena inte vill ses och den andra är astrevlig, vill ses och du gillar honom... kör på. Jag vet vem jag skulle valt 🙂


   
SvaraCitera
busiig
Ämnesstartare

elverpigen:

men varför inte ba go with the flow då och fortsätta ha det trevligt och bra med kille 2? Är det rätt är det lätt, har någon sagtn ågon gång och det stämmer kanske. Sitter du med två killar där den ena inte vill ses och den andra är astrevlig, vill ses och du gillar honom... kör på. Jag vet vem jag skulle valt 🙂

Åh grymt råd! Tack så mycket! Mycket glad


   
SvaraCitera

kör på den andra killen, helt klart! & till den första killen så skriver du bara att du är trött på att ni aldrig kan ses & att det därför inte kommer kunna bli något mellan er! slösa inte tid på han för han är obviosly inte värd dig!

K


   
SvaraCitera

reben:
va e d ens som e bra med nr 1 

Hahahah tänkte samma


   
SvaraCitera
busiig
Ämnesstartare

sarafaran:

Hahahah tänkte samma

haha jag förstår er, men alltså han skriver med mig och bryr sig om mig. Men vi har liksom skrivit i 3 månader och inte ett piss har hänt. Blink


   
SvaraCitera

busiig: Jag vet bara inte hur jag ska säga det till honom..

Säg bara att om ni inte träffas så får det vara? Är inte elakt bara ärligt 🙂


   
SvaraCitera

busiig:

haha jag förstår er, men alltså han skriver med mig och bryr sig om mig. Men vi har liksom skrivit i 3 månader och inte ett piss har hänt. Blink

Skit i han, gå vidare med den andra killen. Så får du se om han orkar anstränga sig lite. Tycker att 2an verkar som ett riktigt kap. 1an verkar fett lat och bekväm,  han tycker säkert det är as mysigt att ligga och smsa osv, men orkar dessvärre inte göra något mer. 


   
SvaraCitera
busiig
Ämnesstartare

sarafaran:

Skit i han, gå vidare med den andra killen. Så får du se om han orkar anstränga sig lite. Tycker att 2an verkar som ett riktigt kap. 1an verkar fett lat och bekväm,  han tycker säkert det är as mysigt att ligga och smsa osv, men orkar dessvärre inte göra något mer. 

Jag känner samma, för så fort jag frågar vad han gör säger han ''Ser på film'' eller ''Röker'' 


   
SvaraCitera

busiig:

Jag känner samma, för så fort jag frågar vad han gör säger han ''Ser på film'' eller ''Röker'' 

Kör på det nu, säg till hur det gick sen.


   
SvaraCitera