Aviseringar
Rensa alla

Behöver eran expertis


Turbo
Ämnesstartare

Har sedan 1 år tillbaks gått på steroider, går nu på 250mg Testo E e5d stackat med dbol, jag har en vecka kvar på kuren men nästa torsdag ska skolan ta blodprov eller nåt  på eleverna tror det är i samarbete med nåt gymnasium är inte så insatt, min gympa lärare sa till oss att det är obligatoriskt, kan dom göra så eller tror ni han försöker skrämma upp mig på nåt sätt? tror han har nåt emot mig han har förövrigt anklagat mig för att ta steroider flera gånger och säger alltid "roid rage" om jag blir det minsta upprörd, hur som helst för att sammanfatta: kan dom tvinga mig ta testet?, OM jag tar testet kan dom se att jag har vart på steroider även fast jag skulle ta ett uppehåll tills jag har tagit testet?.

Inge moralkärringar tack!


   
Citera

Ja dom kan göra så. Och ja dom kan nog se med steroider läkare kan allt 


   
SvaraCitera

har din pillefjong krympt?        


   
SvaraCitera
Lounge

"säger alltid "roid rage" om jag blir det minsta upprörd"

:D:D


   
SvaraCitera

Vill du ha expert hjälp? Där dom verkligen är experter? fråga flashback 


   
SvaraCitera

hur kan man vara så korkad att man tar steroider när man inte ens vuxit klart? ba undrar


   
SvaraCitera
Melus

Ta reda på VARFÖR blodprovet skall tas. Oftast kan man inte tvinga någon till ett blodprov, undantag är när brott har begåtts eller misstanke om brott. Misstanke om brott låter det inte så, eftersom det hade något med gymnasium att göra. Tar dem blodprov så kommer du vara positiv för steorider.


   
SvaraCitera

Har väldigt svårt att tro att skolan har rätt att ta blodprov på sina elever hur som helst. Ring skolverket eller nått.


   
SvaraCitera

hahaha va fan kom en bil i hjärnan att du kommer dit och tar testet och det visar positivt och sen säger dom  jasså så du har tagit blablabla och så säger du NEEJ!!! och så springer du ut samtidigt som du tappar byxorna och kalsongerna så hänger liten russin pung där


   
SvaraCitera

Det syns.

Du har rätt att vägra att lämna blodprov, skolan kan inte tvinga dig till det.

Tycker för övrigt att du går av kuren genast, du leker med din testoproduktion vilket du lär ångra i framtiden. 

Sanna mina ord,  gå in på Flashback och läs om konsekvenserna av att kura som ung, börja kura när du har runt 23-25 år, eller börja med dopning som inte påverkar testot.


   
SvaraCitera

Blodprov får endast tagas vid tillstånd utav inblandad patient eller då fara för hälsan är utav situationarrow-10x10.png.
    Egentligen så skall även blodprovstagaren hava ett sjukdomsexamen att uppvisa vid blodprovstagning. Man får taga blodprov utan sjukdomsexamen med tillstånd från patienten och om så är fallet så skall även blodprovstagarens arbetsgivare (Sektions Rektorn i ditt fall) ge tillstånd för att denna personen underarrow-10x10.png arbetstid ska kunna få utföra den specifika typen utav aktion.


   
SvaraCitera

Troll, mata ej.


   
SvaraCitera