Aviseringar
Rensa alla

Behöver ett barn både en svart, vit och gul förebild?


Ämnesstartare

jag är nyfiken gul


   
Citera

Hjärta


   
SvaraCitera

jaa
Egentligen måste varje person vara förebilder så barnen inte får en dålig bild av någon


   
SvaraCitera

De behöver också exponeras för minst 5 olika operativsystem, annars blir det aldrig folk av dem.


   
SvaraCitera

ja barn behöver alla färger för att kunna utvecklas och bli en dräglig individ. Hur ska ett barn annars förstå varför asiater äter ris och varför svarta människor gillar hiphop???

Det går ju inte.


   
SvaraCitera

behövs inga förebilder, dom klarar sig själva


   
SvaraCitera

Hudfärg och kön är liksom inte detsamma så denna frågeställning är lite dummare.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Zodd:
Hudfärg och kön är liksom inte detsamma så denna frågeställning är lite dummare.

Varför är den dummare?


   
SvaraCitera

ja för att utveckla färgseendet


   
SvaraCitera

framtidsmord: Varför är den dummare?

Som jag skrev i isolas tråd går man igenom olika fysiska utvecklingar i livet beroende på vilket kön man tillhör. En person av manligt kön får ej uppleva mens och kan inte relatera till kvinnor på det sättet, så en ung tjej som är nyfiken på mens vänder sig förmodligen hellre till en kvinnlig förebild än en manlig om hon nu vill tala om mens. Jag är kanske en aning otydlig, men hoppas min poäng når fram ändå. Denna kvinnliga förebild behöver dock inte vara en förälder som sagt.

Förebilder av olika kön är väl inget måste heller, men de kan nog vara bra att ha.


   
SvaraCitera

framtidsmord: Nej, inte vit

Jag är kommunist och vill därför utrota den vita rasen, det läste jag på Avpixlat!


   
SvaraCitera

framtidsmord: Nej, inte svart

Skadeglädje


   
SvaraCitera

ibland är du ganska dum


   
SvaraCitera
seasaw

Mycket glad

df rqp: ja för att utveckla färgseendet


   
SvaraCitera
Czar
 Czar

För mycket fritid.


   
SvaraCitera