Aviseringar
Rensa alla

Behöver hjälp!


Ämnesstartare

Hejsan. Läget är såhär,jag hade ano förut och var jättesmal men sen började jag äta ca 3(normala) mål om dagen och jag bara gick upp och upp! Nu måste jag bli sommar smal,tränar gör jag ca 5gånger per vecka. Äter ungefär så mycket som en morot + 3koppar te per dag. Jag vet att det är dåligt men hellre det än ful i sommar. Mina träningspass är ungefär 1,5 timme och jag springer och cyklar mest. Hur många kg kommer jag gå ner per månad? Om det är nån bra med kg som läser det här. Helst inga onödiga komentarer om att det är dåligt eller något. Observera att jag har väldigt lätt att gå ner i vikt, men också upp. Jag började med detta för 1 vecka sen.Vilket jag ångrar,men om det krävs att jag tränar mer och äter mindre så gör jag det! Behöver bara höra nåns ärliga svar.


   
Citera

um tillåter ej pro anan vilkte detta nog är vi får se om tråden klarar sig

och till viktnedgånghen: man går ner mer om man äter mer för att anars stannar ämnesomsättningen plus din vikt tack för mig


   
SvaraCitera

villigobillig:

tränar gör jag ca 5gånger per vecka. Äter ungefär så mycket som en morot + 3koppar te per dag.

[tard]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mopsen:

och till viktnedgånghen: man går ner mer om man äter mer för att anars stannar ämnesomsättningen plus din vikt tack för mig

Har då gått bra för mig förut? Då åt jag kanske 2köttbulalr per dag och lite sallad ochj tränade fotboll 2 gånger/vecka..? Men då man börjar äta igen då går man upp som faaaan! och det är jag fullt medveten om därflr tänker jag bara äta salllad då jag blivit som jag vill,och ha kvar mitt gymkort men inte träna så hårt. [bigsmile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mopsen:

och till viktnedgånghen: man går ner mer om man äter mer för att anars stannar ämnesomsättningen plus din vikt tack för mig

Har då gått bra för mig förut? Då åt jag kanske 2köttbulalr per dag och lite sallad ochj tränade fotboll 2 gånger/vecka..? Men då man börjar äta igen då går man upp som faaaan! och det är jag fullt medveten om därflr tänker jag bara äta salllad då jag blivit som jag vill,och ha kvar mitt gymkort men inte träna så hårt. [bigsmile]


   
SvaraCitera

Sök hjälp för din ätstörning, som uppenbarligen finns kvar och är allvarlig, istället för att banta. Du kan t.ex. kontakta dessa grabbar och grabbor, de kan sina grejer.

Den här tråden är mot paragraf tio på sidans regler, och låses nu.


   
SvaraCitera

Tråden låst


   
SvaraCitera