Aviseringar
Rensa alla

Behöver hjälp!


Ämnesstartare

Hej för någon dag sen kom jag in på en sida som hette: extrakoll.se som visade sig vara en sida där man kunde se dens inkomst man sökte på om man skickade ett sms till ett nummer..

Jag kom in där då jag sökt på en kompis men kom in på min kompis pappa istället.. jag skickade inte iväg något sms och tänkte inte mer på det.

Men nu idag tänkte jag: kan han se att jag ''sökt'' på hans namn eller får han nåt brev hem? Dock var jag ju inte inloggad med något mer än min dator. Fick sån ångest...

På sidan står det dock att ingen kan se att man tagit reda på några uppgifter, men jag tog aldrig reda på några utan kom bara in där när jag googlade lite...

MVH ÅNGESTFULL KILLE![sad]


   
Citera
Ämnesstartare

det jag menar med inloggad var att jag inte hade gett ut något namn eller liknande..


   
SvaraCitera

nej, han kan inte se vad du har sökt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Helt säker för det står lite över allt om man gör nån viss sak så skickas ett brev hem till den man tatt reda på om.
Men eftesom jag aldri tog reda på något så är det väll chill.?


   
SvaraCitera

kakamedmuffins:

Men eftesom jag aldri tog reda på något så är det väll chill.?

Om du begär kreditupplysning (vilket du inte har gjort) om någon så meddelas hen om detta.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Okej tack! 🙂


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Är du helt säker på att jag inte behöver oroa mig över att min ''kompis'' ska säga något till mig på tyskan eller att jag ska få nåt samtal hem?

Vill tillägga att jag bara sökte på ett namn på sidan inget mer. [wink] sökte även på mina föräldrar sen o då kom en av dom upp[wink]


   
SvaraCitera