Aviseringar
Rensa alla

Behöver hjälp angående rättegång


Ämnesstartare

saaaandra00:

Nix

Du krånglar ju till det som fan? Bara onödigt, ge han rätt fakta på en gång så han kan jobba åt din fördel.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Viljans Triumf:

Jag har inte särskilt mycket annat än fritid, så har gott om tid att göra av med på meningslöst trams

Okej då vet jag det! Har du någonting mer som du vill klaga på när du ändå inte har någonting bättre för dig.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

saaaandra00:

Okej då vet jag det! Har du någonting mer som du vill klaga på när du ändå inte har någonting bättre för dig.

Ja, du skulle kunna dela dela upp texten så att den blir möjlig att läsa utan komplikationer


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

emery:

Du krånglar ju till det som fan? Bara onödigt, ge han rätt fakta på en gång så han kan jobba åt din fördel

Jag kan bli fälld för det, häleri är ett brott och jag vill inte plocka undan skräp på gatan för att en del är så lata att de inte kan gå några meter till en papperskorg och då ska en "brottsling" (i detta fall, en oskyldig brottsling) plocka upp andras skräp. Detta kommer även stå när jag söker jobb och liknande. Sätt dig själv i min situation och tänk efter noga ifall du vill åka dit för ett brott du inte medvetet begått.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

saaaandra00:

Sätt dig själv i min situation och tänk efter noga ifall du vill åka dit för ett brott du inte medvetet begått.

Men du siktar väl på att Inte bli fälld?? Bästa är att vara ärlig mot sin advokat, du försvårar ju allting för honom också.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Viljans Triumf:

Ja, du skulle kunna dela dela upp texten så att den blir möjlig att läsa utan komplikationer

Okej tack för ditt tips [bigsmile] det ska jag tänka på nästa gång jag skriver en tråd och för att det inte ska bli allt för svårt för att att förstå att jag skiter fullständigt i vad du har att säga. [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Viljans Triumf:

Ja, du skulle kunna dela dela upp texten så att den blir möjlig att läsa utan komplikationer

Okej tack för ditt tips [bigsmile] det ska jag tänka på nästa gång jag skriver en tråd och för att det inte ska bli allt för svårt för att att förstå att jag skiter fullständigt i vad du har att säga. [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

emery:

Men du siktar väl på att Inte bli fälld?? Bästa är att vara ärlig mot sin advokat, du försvårar ju allting för honom också.

Ja, jag ska berätta sanningen för honom men har dock inte gjort det än.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

saaaandra00:

Jag har insett det nu, jag ville dock inte åka dit för ett brott jag inte begått. Jag har i alla fall inte varit medveten om det, ifall jag har begått något brott.

Hh


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

saaaandra00:

Okej tack för ditt tips [bigsmile] det ska jag tänka på nästa gång jag skriver en tråd och för att det inte ska bli allt för svårt för att att förstå att jag skiter fullständigt i vad du har att säga. [smile]

Du suger på att vara sarkastisk [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Knak och sprak:

säg sanningen så ni kan komma överrens om fortsättningen

Det ska jag göra.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Viljans Triumf:

Du suger på att vara sarkastisk

Okejokej, någonting mer du vill klaga på ? [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

saaaandra00:

Okejokej, någonting mer du vill klaga på ? [smile]

Ja, jag skulle kunna anmärka på hur idiotiskt det är att erkänna ett brott på ett öppet diskussionsforum när du officiellt har nekat till det och göra det med ett användarnamn som antagligen är deducerat från ditt verkliga förnamn, men motparten i ärendet blir säkert glad om denne/dem råkar hitta dina trådar.

Men nu ska jag laga middag och har inte tid att gnälla längre, tack för underhållningen


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Viljans Triumf:

anmärka på hur idiotiskt det är att erkänna ett brott på ett öppet diskussionsforum när du officiellt har nekat till det och göra det med ett användarnamn som antagligen är deducerat från ditt verkliga förnamn, men motparten i ärendet blir säkert glad om denne/dem råkar hitta dina trådar

Hahahaha tror du verkligen att jag är så dum att jag använder mitt riktiga förnamn också ? Det var idiotiskt av dig.
Dessutom så ska jag erkänna allting för min advokat och vi ska sedan säga hela sanningen i rättegången.
Jag nekade som sagt endast när jag var på polisförhör, där får man ljuga hur mycket som helst ifall du inte visste det. Däremot är det olagligt att ljuga i en rättegång.

Viljans Triumf:

tack för underhållningen

Tack själv! [badgrin]


   
SvaraCitera

   
SvaraCitera