Aviseringar
Rensa alla

Behöver hjälp att tolka signalen


Ämnesstartare

För att lite kort berätta, jag och tjejen har bara träffat lite sporadiskt två gånger då vi har lite gemansama vänner.

Igår sprang hon på mig, jag såg henne inte. Detta precis vid en t-banestation. Jag stod och pratade med en kompis som jag precis träffat när jag känner någon som kliar/river lite lätt bakom örat på mig. Vänder mig om och ser hur hon går förbi. Samtidigt som hon fortsätter gå kollar hon bakåt(mot mig) och ler jättestort och säger hej. Sen hinner vi inte säga så mycket mer till varandra då hennes tåg kommer.

Men hur ska man tolka detta, aldrig varit med om att någon tjejkompis gör så tidigare. Hon har en lite egen stil och duktig på att ta för sig skulle jag nog vilja säga av det jag träffat henne vilket jag uppskattar mycket hos tjejer. Så vad vet man, kan hon vilja något mer? Eller gör tjejer så även om dom bara vill vara kompisar?


   
Citera

ekille:

Så vad vet man, kan hon vilja något mer?

förstår vart frågan kommer ifrån men i slutändan så spelar det ingen roll om hon aktivt gillar dig just nu, om du gillar henne så go for it.
jag anser att kärlek växer med tiden.. som bananer, mögel, apor, sniglar, hästar.. men man måste liksom lägga fröet för att det ska börja växa.

så do it, och så ser du hur hon reagerar, om din kroppslukt, ditt intellekt, ditt utseende, dina ideal passar med vad hon förväntar sig ifrån en partner så kommer hon uppenbarligen att få känslor för dig om du visar att du är redo att köra på.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

http://ungdomar.se/forum.php?thread_id=284375

Du märker på kroppspråket om hon är intresserad.


   
SvaraCitera

du får väl prata med na


   
SvaraCitera

låter som ett vanligt hej


   
SvaraCitera

det behöver inte betyda att hon vill suga kuk


   
SvaraCitera

ibland ler vi mot folk vi inte vill ligga med också


   
SvaraCitera

Tror inte det betyder något särskilt, hon är väl helt enkelt en spontan och glad cheeey


   
SvaraCitera