Aviseringar
Rensa alla

Behöver hjälp att välja.


Ämnesstartare

Jag har ett problem, det är tre stycken tjejer som verkligen gillar mig. och jag gillar dom med.

Den ena: Har jag vart ihop med förut i runt 1-2mån och vart otrogen mot men hon älskar mig fortfarande och vill ha tillbaka mig efter 3månader (frisk?)[n].

Den andra: Är jag ihop med 4mån nu men det känns som om jag börjar tröttna på henne men hon älskar mig, påstår hon iallafall (känns som hon inte är riktigt ärlig mot mig[cry]).

Den tredje: En tjej som jag träffade när min kompis skulle träffa sin tjej. Hon tycker om mig och när vi hade en liten fest bara vi fyra så började hon och jag strula vilt...men efter jag har pratat med henne lite har hon kommit ur ett förhållande och är inte redo för något seriöst ännu. [y](Grymt snygg)[y]

Så, nu behöver jag råd om vilken av dom jag ska välja och speciellt, varför....Helst seriösa svar för det här är en seriös tråd, tro det eller ej.


   
Citera
Ämnesstartare

...jag hatar sånna som dig,ta den som är bäst i sängen,killar tänker ju som sagt med kuken.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Stupid fuck


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Heh, räkna inte med seriösa svar. Folk kommer antingen hata dig, eller älska dig.

Men, jag kan väl försöka. Och det låter som att du väljer och vrakar mellan tre olika tröjor. Du behandlar dem inte särskilt väl. Så lite mer beskrivning om vad du känner för dem skulle nog hjälpa. Alltså verkligen känner. Inte vad dom känner för dig.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

sockerdricka:

Stupid fuck

nu är d min tur att citera dig!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Haha, verkar som ingen jävel kommer svara på det här ändå.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tözen:

nu är d min tur att citera dig!

[party]

Zamler:

Haha, verkar som ingen jävel kommer svara på det här ändå.

[mad][mad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Idiot.

saromosh:

Heh, räkna inte med seriösa svar. Folk kommer antingen hata dig, eller älska dig.

True that.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

passaro:

Idiot.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Den första älskade jag helt seriöst skit mycket tills jag svek henne som jag inte har en aning om varför....ångrar mig hur mycket som helst och skulle göra vad som helst för att få det ogjort....vi gjorde massa kul under sommarlovet som jag inte kommer glömma heller.

Den andra tror jag att jag älskar det kändes så dom första 3månaderna iaf, men nu känns det som allt har avtagit och det ända vi gör är att är hemma hos henne äter och knullar, känns jävligt patetiskt, jag vill göra något annat än bara det. Något bättre så hon känenr sig uppskattad. Men hon orkar självklart inte tänka ut något.

Den tredje vet jag inte så mycket om direkt, bara att jag troligen gillar henne mer än vad hon gillar mig och hon knappt känner mig alls, som dom andra två gör väldigt bra. Så hon är väl mer än snygg chansning.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Zamler:

Den första älskade jag helt seriöst skit mycket tills jag svek henne som jag inte har en aning om varför....ångrar mig hur mycket som helst och skulle göra vad som helst för att få det ogjort....vi gjorde massa kul under sommarlovet som jag inte kommer glömma heller.

Hon, det lät äkta. Få henne att förlåta dig. Om det går.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Zamler:

s

palla läsa


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

saromosh:

Hon, det lät äkta. Få henne att förlåta dig. Om det går.

De kommer aldrig få tillbaka vad de hade. Because of him! [mad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Zamler:

Har jag vart ihop med förut i runt 1-2mån och vart otrogen mot

Varför vill du vara med henne om du var otrogen?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

saromosh:

Hon, det lät äkta. Få henne att förlåta dig. Om det går.

Jo jag funderar på det, har börjat prata med henne igen och sagt att vi kan träffas och prata om det som kompisar först sen får vi se hur det blir.


   
SvaraCitera