Aviseringar
Rensa alla

behöver hjälp av en grym dataexpert NU


Ämnesstartare

jag kommer inte in på mina favoritsidor. något är seriöst fel. bilddagboken och blogg.se funkar inte för mig. jag har provat med vanliga internet explorer och mozilla firefox men inget funkar.


   
Citera

secksmo:

oseriösa inlägg

Bilddagboken och blogg är väl inte allt? Gör nåt kul i en dag så kan jag lova att det funkar imorgon.


   
SvaraCitera

På vilket sätt "funkar" de inte? Laddas inte sidan, kommer det upp någon ruta, något felmeddelande? Prova att ta en screenshot och ladda upp här.

Sen så bör du skriva en mer passande rubrik och en mer detaljerad fråga.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Purry:

Bilddagboken och blogg är väl inte allt? Gör nåt kul i en dag så kan jag lova att det funkar imorgon.

Fan va skönt om det skulle finnas datakillar som du. Alla som kommer hem till mig säger typ: "Ja det är nåt fel med blabla *oförståerligt* blabla" och tar 1000 :- sen sticker[sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Purry:

Bilddagboken och blogg är väl inte allt? Gör nåt kul i en dag så kan jag lova att det funkar imorgon.

varför skulle det funka imorrn? det är ju den bästa internet undeehålnningen ju 😀 fan va fint jag stavar pallar inte ens skriva om rätt.

anonymous:

På vilket sätt "funkar" de inte? Laddas inte sidan, kommer det upp någon ruta, något felmeddelande? Prova att ta en screenshot och ladda upp här.

Sen så bör du skriva en mer passande rubrik och en mer detaljerad fråga.

sorri. jorå den laddar med det står "anslutningen avbröts" och fel vid sidhämtning.


   
SvaraCitera

Han är väl bäst?

- - - - - - - - - - - - - - - - - Sammanslagning 1 - - - - - - - - - - - - - - - - -

secksmo:

fan va fint jag stavar

Kan det inte vara så att du stavade fel i adressfältet då?
Funkar övriga sidor?

- - - - - - - - - - - - - - - - - Sammanslagning 2 - - - - - - - - - - - - - - - - -

zetor:

1000 :- sen sticker[sad]

Snälla människor, jag gör allt gratis. ;]
Kolla systemadmin-filmen nu!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Purry:

Kan det inte vara så att du stavade fel i adressfältet då?
Funkar övriga sidor?

har som startsida och nej jag stavar inte fel haha 😀 nästan alla sidor funkar. typ 3 stycken som inte gör det


   
SvaraCitera

Purry:

Internet har en spärr för varje IP-adress. Minst 800 besök/vecka.

Haha! [bigcheers]

Men du secksmo, prova att rensa internet historik och att ta bort cookies och liknande. I firefox gör du det inne på Verktyg->Inställningar->Sekretess->Rensa nu.

Annars kanske du borde pröva att ladda ned Google Chrome och testa om det är samma fel där också.


   
SvaraCitera
Åtta

Rensat på OT. Chatta får ni göra i chatten. [no-no]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

anonymous:

Men du secksmo, prova att rensa internet historik och att ta bort cookies och liknande. I firefox gör du det inne på Verktyg->Inställningar->Sekretess->Rensa nu.

Annars kanske du borde pröva att ladda ned Google Chrome och testa om det är samma fel där också.

inget funkade.


   
SvaraCitera

secksmo:

inget funkade.

Jag kan faktiskt inte hitta något svar. Har googlat runt lite men inte hittat något som verkar vara ditt problem, eller så är det flera stycken med samma fråga som dig men inte har fått svar och sen dött ut.

Prova att starta om datorn, annars så får någon guru här på forumet hjälpa dig. Ledsen [sad]


   
SvaraCitera

testa att gå via en webbproxy, t.ex. hidemyass.com och skriv in din URL där.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

secksmo:

pröva att ladda ned Google Chrome

testa firefox och chrome, de borde visa sidorna rätt. ta gärna en print screen (knappen PrtSc på tangentbordet, klistra in i paint) på sidorna som inte funkar så kanske det blir lättare att hjälpa.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

testat starta om din dator? startat om router eller modem eller liknande?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

DinGud:

testa att gå via en webbproxy, t.ex. hidemyass.com och skriv in din URL där.

I LOVE YOU!!!!!!


   
SvaraCitera