Aviseringar
Rensa alla

Behöver hjälp, fort!!!


Ämnesstartare

Snälla jag har för bråttom att skriva i arkivet om det här, så jag vädjar mig hit istället. Jag är skyldig mina kompisar pengar och nu börjar dom att klaga. Samtidigt är min ekonomi i botten, jag är helt utan inkomst och min ekonomi är i botten. Hur ska jag för klara det här?[cry]


   
Citera
Ämnesetiketter

Du ber om ursäkt och förklarar att du inte har några pengar, men att dom självklart får dom sedan när du har. Klart.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Oväntad:

Du ber om ursäkt och förklarar att du inte har några pengar, men att dom självklart får dom sedan när du har. Klart.


   
SvaraCitera

Oväntad:

Du ber om ursäkt och förklarar att du inte har några pengar, men att dom självklart får dom sedan när du har. Klart.


   
SvaraCitera

Samt att du kan testa att sälja lite prylar du inte behöver.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Du frågar mormor om pengar


   
SvaraCitera

kråkan90:

Hur ska jag för klara det här?[cry]

Hur mycket pengar handlar de om?


   
SvaraCitera

kråkan90:

Jag är skyldig mina kompisar pengar och nu börjar dom att klaga. Samtidigt är min ekonomi i botten, jag är helt utan inkomst och min ekonomi är i botten.

precis, hur mkt pengar är det?

Du kan väl inte annat än att be om ursäkt. och betala tillbaka så snart du kan.

Allra smartast är ju att inte låna mer än vad man kan betala tillbaka inom en vecka. Tycker jag.


   
SvaraCitera

Orka låna pengar. Skyll dig själv.


   
SvaraCitera

Hej kråkan90. Du har ett fint namn. Hoppas du kan lösa dina pengabekymmer. Hejdå.


   
SvaraCitera

Hej kråkan90.
Det är alltid besvärligt med pengar. Blandar man in pengar i vänskap kan vänskapen lätt förvandlas till något annat än det var, och det är alltid trist. Det viktiga är att vara ärlig med dem, be om ursäkt och se till att betala tillbaks dem så snart som möjligt. Vi på redaktionen hoppas att ditt problem kommer lösa sig.
Lycka till!
/red


   
SvaraCitera

skyll dig själv.

hoppas det här har lärt dig att aldrig låna pengar


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lyxfällan...


   
SvaraCitera

Tråden låst på grund av inaktivitet


   
SvaraCitera