Aviseringar
Rensa alla

Behöver hjälp fort! Försenad mens


Om du skulle få den där borta finns det tabletter man kan ta för att minska den, men vet ej hur effektiva de är.


   
SvaraCitera

Hon frågade om mens, inte om bantningstips. Jag fattar att ni menar väl, men håll er till ämnet.

tomfelton:

Åh, just det. Jag har haft mensvärk i fyra dagar nu, utan mens?

Brukar du få mensvärk innan mens och är du säker på att det är mensvärk och inte annat magont?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mediakatt:

Brukar du få mensvärk innan mens och är du säker på att det är mensvärk och inte annat magont?

Brukar oftast få det samtidigt.
Och jag är helt säker på at det är mensvärk. Mår alltid illa då också, som jag gör nu 🙂


   
SvaraCitera

Gå till ungdomsmottagningen annars. De kan hjälpa dig, finns piller som skjuter upp mens. (som du säkert kommer kunna ta för att inte få den när du är iväg)


   
SvaraCitera

tomfelton:

Brukar oftast få det samtidigt.Och jag är helt säker på at det är mensvärk. Mår alltid illa då också, som jag gör nu 🙂

Tror nutriletten jävlas med din kropp!!!!!!!


   
SvaraCitera

Jag drack i nån vecka eller två pga fick riktigt billigt och var knappt hemma, så smidigt, tänkte jag, men på den korta tiden hände mkt dumt me kroppen.


   
SvaraCitera

mediakatt:

Hon frågade om mens, inte om bantningstips. Jag fattar att ni menar väl, men håll er till ämnet.

Det var ju hon själv som frågade om det:

tomfelton:

Betyder det att jag måste sluta med nutrilett? Alltså, om jag får den så är ju det jättebra! Då bantar jag hellre någon annan gång. Ska försöka med det.


   
SvaraCitera

Bättre sent än gravid.


   
SvaraCitera

tomfelton:

Jo, jag bantar.. Tänkte köra en vecka innan vi åker 🙂

[rolleyes]

för övrigt går inte jorden under för at du har mens när du åker utomlands.
ät riktig mat och sluta noja så kanske du får mens snart


   
SvaraCitera

tomfelton:

jag har levt på Nutrilett de senaste fem dagarna

Hur dum i huvudet kan man bli!? [tard][zzz]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Blivande_japan:

för övrigt går inte jorden under för at du har mens när du åker utomlands.ät riktig mat och sluta noja så kanske du får mens snart

Jo fast jag använder inte tamponger, kan inte ha dom.
Och jag tycker det inte är så särskilt kul att sitta och kolla på när andra badar i en vecka..


   
SvaraCitera

tomfelton:

Jo fast jag använder inte tamponger, kan inte ha dom.
Och jag tycker det inte är så särskilt kul att sitta och kolla på när andra badar i en vecka..

de allra flesta kan använda tamponger med lite träning.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Blivande_japan:

de allra flesta kan använda tamponger med lite träning.

Jo, jag kan väl sätta in dom och sånt, men jag använder dom inte.. Det är så obehagligt, även fast jag trycker in den så långt jag kan.


   
SvaraCitera

tomfelton:

Jo, jag kan väl sätta in dom och sånt, men jag använder dom inte.. Det är så obehagligt, även fast jag trycker in den så långt jag kan.

Det är bara att välja vad du ska whinea över på semestern, att tampongjäveln är obehaglig, eller att du inte kan bada för att du har mens.


   
SvaraCitera