Aviseringar
Rensa alla

Behöver hjälp med att fixa till min kärlek, Hjälp!!!


Ämnesstartare

maralg:

jag hade skickat iväg ca 3 sms till det nummret och om det var hennes nummrer så skulle hon tro att jag är besatt, så bad han ringa och sedans se om hon svara (men det gjorde hon inte). ananrs blir det överdrivet

Alla dina sms va tomma?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

livetskung:

Alla din sms va tomma?

nej, bara de två sista. de första löd typ så här: "Hej! Hoppas du uppskattade den fina rosen / bla bla"


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

enhimmelskdrog:

jag tror inte att hon är så angelägen att ta reda på vem det är iallafall skulle jag aldrig orka lägga tid på sånt, killen får väl presentera sej om han är intresserad ffs

det håller ja med om, men tkr du inte att tjejen ska reagera på de signaler killen skickar? Nåra killar (inklusive mig själv) vågar inte ta första steget om tjejen inte skulle reagera eller kolla tillbaka [rolleyes]


   
SvaraCitera

livetskung:

det håller ja med om, men tkr du inte att tjejen ska reagera på de signaler killen skickar?

hon vet ju inte att det är du.. hon kanske vill ha ett namn eller ansikte på personen innan hon bryr sej? hon vet ju liksom inte om det är en gammal gubbe som håller på


   
SvaraCitera

maralg:

Tycker inte ni det räcker för min del (att jag skickat rosen)?

Det räknas ju inte om du skickat den anonymt. Då vet hon ju inte att det är du och då kan du ju inte förvänta dig något. [no-no]


   
SvaraCitera

Stalker.


   
SvaraCitera

Prata med henne och var trevlig, och man. Inte verkar too obsessed liksom.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Pollare [crazy]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

XMinGrönaLampaÄrDödX:

Det räknas ju inte om du skickat den anonymt. Då vet hon ju inte att det är du och då kan du ju inte förvänta dig något.

Men låt oss säga att hon har tagit reda på att det är jag, då ska jag nöja mig med den insattsen elr? för vi vet ju inte om hon vet vem det är det....


   
SvaraCitera
Hando

maralg:

Killar vad skulle ni göra i samma situation?

Adda henne på msn och lärt känna henne där

maralg:

Innan alla hjärtansdag så skickade jag iväg en ros till henne anonymt, och senare på kvällen en 14/2 så skickade jag iväg ett sms till henne (till ett nummer hon skrivit är hennes, på en sida som heter fronter).

Sånt där är fan läskigt [confused] Få en anonym ros...kan vara vilket pervo som helst.
Inte för att sånt har hänt mig, men kan tänka mig.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

maralg:

nej, bara de två sista. de första löd typ så här: "Hej! Hoppas du uppskattade den fina rosen / bla bla"

Men känner du inte nån av hennes kompisar? det underlättar hela grejen om du lär känna henne genom kompisar istället (alltså innan du säger att det var du som skickade rosen) [rolleyes]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

livetskung:

Men känner du inte nån av hennes kompisar?

Gör tyvärr inte det[sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

maralg:

Gör tyvärr inte det

Problemet är att ja vet hur det känns eftersom ja va i liknande situation för ett år sen [cute]..men det funkade inte så bra..men se till att ta kontakt med henne innan nån annan kommer o blir ihop med henne som det blev med mig [n]


   
SvaraCitera

maralg:

Men låt oss säga att hon har tagit reda på att det är jag, då ska jag nöja mig med den insattsen elr? för vi vet ju inte om hon vet vem det är det....

Du kan ju inte utgå från att hon tagit reda på det. [tard]


   
SvaraCitera

Lär dig stava människa.

För övrigt så har jag också varit intresserad av en tjej i skolan som jag inte kände eller knappt hade pratat med. Det blev aldrig någon närmare kontakt, men det var nog lika bra eftersom det senare visade sig att hon hade pojkvän.


   
SvaraCitera