Aviseringar
Rensa alla

Behöver hjälp med att hitta BH&Trosor


Ämnesstartare

Som ni alla vet brukar jag springa runt i BH och stringtrosor mitt i centrala Sthlm, Antar att ett flertal har sätt mig och nu hade jag tänkt mig lite nya underkläder att springa omkring i någon som kan hjälpa mig?

Ok lite mer seriöst nu, Jag har tänkt att jag kanske skulle köpa en BH och ett par trosor till min flickvänn i födelsedags present dock har jag ganska svårt att hitta några som verkar vettiga. Tar gärna emot alla tips, men trosor och BHar i spets och även Push Up Bhar tackar jag mest för eftersom att de vet jag att hon vill ha fler av.

Skulle vara glada i fall att ni kunda skicka en länk bra skulle även vara glad om jag kunde få lite tips om sidor jag kan hitta fina underkläder på.

Tack på förhand.


   
Citera
Ämnesstartare

Fråga henne?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

saturn:

Fråga henne?

Har frågat lite gran men hon kommer troligt viss läsa tråden senare men har även skrivit tråden för att se vad andra tycker ser ok ut sen kan man kanske få en liten kommentar också om kvalitet och liknande.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Fernan_king:

Har frågat lite gran men hon kommer troligt viss läsa tråden senare men har även skrivit tråden för att se vad andra tycker ser ok ut sen kan man kanske få en liten kommentar också om kvalitet och liknande.

Tror ändå det är bäst att fråga henne just vad hon vill ha, tror hon skiter i vad någon annan tycker är snyggt..Dold text: Förutom du då kanske


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Använd kommatecken och punkter


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Wanking BC:

Använd kommatecken och punkter

Sluta komma med onödiga komentarer kanske jag gör det


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Fernan_king:

Sluta komma med onödiga komentarer kanske jag gör det

Ja det gör du


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

saturn:

Tror ändå det är bäst att fråga henne just vad hon vill ha, tror hon skiter i vad någon annan tycker är snyggt..

Men jag kanske hittar något även jag tycker är snyggt bland andras förslag. Klart jag inte kommer köpa något jag inte tycker är ok...

Kommer kanske göra att jag hittar något snabbare senb kan man sitta å kolla efter något bättre


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Fernan_king:

Men jag kanske hittar något även jag tycker är snyggt bland andras förslag. Klart jag inte kommer köpa något jag inte tycker är ok...

Det handlar väl ändå om vad din tjej tycker är ok, alltså borde du vilja ha hennes åsikt?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

saturn:

Det handlar väl ändå om vad din tjej tycker är ok, alltså borde du vilja ha hennes åsikt?

Fortfarande en födelsedags present... Ska kanske inte visa den fören hon fyller år lr brukar du visa saker du köper till andra innan de ska uppa och få paketet?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Fernan_king:

Fortfarande en födelsedags present... Ska kanske inte visa den fören hon fyller år lr brukar du visa saker du köper till andra innan de ska uppa och få paketet?

Inget fel med att fråga vad hon vill ha i present och köpa det faaktiskt, annars kan du fråga någon nära väninna till henne eller någon syster som gått med henne på stan och vet vad hon vill ha? Ingen här på um vet vad just hon vill ha..


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

saturn:

Inget fel med att fråga vad hon vill ha i present och köpa det faaktiskt, annars kan du fråga någon nära väninna till henne eller någon syster som gått med henne på stan och vet vad hon vill ha? Ingen här på um vet vad just hon vill ha..

Nej jag frångar inte heller efter vad hon vill ha jag frågar efter förslag på underkläder som ser ok ut. Och jag vet att alla har olika åsikter men man kan kanske hitta något som andra rekomenderar som verkar ok.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Fernan_king:

ok

Fernan_king:

ok

[y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

saturn:

[y]

[confused]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

[zzz]


   
SvaraCitera