Aviseringar
Rensa alla

Behöver hjälp med denna tjejen.


Ämnesstartare

Ok alla söta läsare jag gjorde detta accountet för att jag behöver få ett svar på hur jag ska göra.

Det finns en tjej i min skola (gymnasiet) går sista året båda två båda är 93:or alltså 18-19 år. Hon tjejen är sjukt vacker och söt aldrig sett någon likadan tjej i mitt liv.

Varje gång vi har rast så träffas vi i korridoren när vi är påväg mot bamba (vi går ej i samma klass)och när vi se på varann ibland så ler hon, ibland inte alls utan bara kollar på mig med sina vackra ögon som går in i min själ. Så jag behöver verkligen hjälp med hur jag ska göra. Jag adda henne på facebook och hon acceptera efter ca. 3 timmar.
Men på facebook så står det att hon är ''Förlovad'' och hon har bilder med den killen som hon är ''förlovad'' med på facebook.
NOTERA att vi aldrig har pratat med varandra, jag har inga problem att prata med tjejer men liksom vad ska jag säga tilld enna tjejen? Hur ska jag göra? Ska jag skriva på facebook vad jag tycker? Tycker hon likadant om mig? Jag vill helst säga det personligen till henne men hittar inget bra tillfälle då hon är alltid med kompisar.

Behöver hjälp!


   
Citera

Prata med de som känner henne så får du veta mer om henne.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

KAn notera att jag är ändå lite blyg...


   
SvaraCitera

12characters:

Hon tjejen är sjukt vacker och söt aldrig sett någon likadan tjej i mitt liv.

vore bara läskigt om du sett någon likadan. människor föds inte med samma utseénde.

12characters:

NOTERA att vi aldrig har pratat med varandra

Problem

12characters:

jag har inga problem att prata med tjejer

Problem solved. Bara säg hej


   
SvaraCitera

Notera att tjejen inte är "förlovad" utan förlovad. Ska du ta ett leende som kärleksförklaring måste jag fan sluta le.

Jävla naivt av dig, nej, fyfan. Nöj dig med porr och dr. pepper.


   
SvaraCitera

Kalla mig gammaldags och grå men för mig betyder förlovad "upptagen"


   
SvaraCitera

12characters:

Hon tjejen är sjukt vacker och söt aldrig sett någon likadan tjej i mitt liv.

inte relevant

12characters:

ibland så ler hon

bra tecken

12characters:

går in i min själ.

aaaw

12characters:

ca. 3 timmar.

inte relevant

12characters:

Men på facebook så står det att hon är ''Förlovad'' och hon har bilder med den killen som hon är ''förlovad'' med på facebook.

inte ett bra tecken

12characters:

NOTERA att vi aldrig har pratat med varandra, jag har inga problem att prata med tjejer men liksom vad ska jag säga tilld enna tjejen?

du måste för det första försöka ta reda på om hon är upptagen eller ej, är hon det kan du ju bara släppa hela grejen direkt.


   
SvaraCitera

Tråkigt.


   
SvaraCitera

Hallå, förstod du inte att hon är förlovad??


   
SvaraCitera

Jag brukar le mot människor som stirrar på mig om jag känner mig obekväm. Log till och med mot en man som följde efter mig i en skåpbil (han körde i gångtakt med rutan nere och bara RÅSTIRRADE på mig), har det slagit dig att bara för att någon ler så behöver det ej betyda någonting speciellt?


   
SvaraCitera

12characters:

bamba

Fint och göteborskt ord, men vem använder det i 18-årsåldern?


   
SvaraCitera

12characters:

Behöver hjälp!

Shit is crazy, du borde ge upp, att le emot någon i hallen betyder inte "Jag vill ha dig din hunk" speciellt inte när man är förlovad (om man inte är en otrogen slyna det vill säga) och det ger dig ännu mindre anledning att sukta efter den tjejen


   
SvaraCitera

mopsen:

Nöj dig med porr och dr. pepper.


   
SvaraCitera