Aviseringar
Rensa alla

behöver hjälp med imorrn :O


Ämnesstartare

Ska till plugget i morgon. Känner mig mobbad av alla utom en tjej. Folk tycker ofta att jag är konstig, jag brukar bli kallad emo etc.. Jag blir inte tagen seriöst, och folk missförstår mig. Jag är inte så jävla cp som dom tror men jag får aldrig visa det.

Jag har inget jävla liv utanför skolan. Det enda jag gör e att chatta med min enda kompis som bor 70 mil härifrån och att lyssna på musik.

Nu är det vafan ska jag göra i skolan imorrn/idag? Jag brukar prata med en tjej ibland som et år äldre än jag. Hon är den enda jag inte känner mig missförstådd av.

Sen går det så otroligt många idioter på min skitskola så man blir fan lack.

men imorrn, hur fixar jag det här på bästa sätt?


   
Citera

Du struntar i alla tönar och jag vad du vill göra. du behöver inte dom.


   
SvaraCitera
Tyrael

4 Kilo Lax:

Nu är det vafan ska jag göra i skolan imorrn/idag? Jag brukar prata med en tjej ibland som et år äldre än jag. Hon är den enda jag inte känner mig missförstådd av.

Du tar dagen som alla andra dagar.


   
SvaraCitera

ankzor:

Du struntar i alla tönar och jag vad du vill göra. du behöver inte dom.

Håller med.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

4 Kilo Lax:

Jag blir inte tagen seriöst

Inte jag heller. Men det skiter jag i.
Stå upp för dig själv.


   
SvaraCitera

4 Kilo Lax:

men imorrn, hur fixar jag det här på bästa sätt?

Finns så många alternativ..
Förlåt om jag nu gör det svårt för dig men jag tycker inte du ska ta dagen som den kommer eller bara strunta i idioterna för då man tar dagen som den kommer kan det hända att man Skjuter upp det.. Typ tänker "äh jag börjar prata med dom andra imorrn" sen vips så har det gått en termin och man känner fortfarande kanske bara 1 person..
Sen tycker jag inte du ska strunta i idioterna om du nu vill ha kontakter.. Om alla i princip är idioter på din skola så lär du ju inte få någon somhelst kontakt med någon om du ska strutna i alla..
Sen blir det svårt om du är ensam hela tiden för det kommer strunder då du måste samarbeta med övriga personer från t.ex. klassen.

Jag tycker att du ska försöka anpassa dig LITE (låt det inte bli okontrollerat!) så att du till en början blir mer accepterad sen när dom lärt känna dig kan du återgå till ditt vanliga jag och visa dom att due inte är så dum som de trodde..
Var trevlig, var inte kaxig och stöddig.
Gå aldrig emot någon, säg inte din åsikt om allt.
Häng inte ensam på rasterna, det får folk att baktala dig, ta istället kontakt genom att prata om något aktuellt eller fråga någon liten fråga.

Hoppas du orkar dig igenom texten[cute]
Det kommer gå bra,
lycka till!
[smile]


   
SvaraCitera

detberorpå:

Jag tycker att du ska försöka anpassa dig LITE (låt det inte bli okontrollerat!) så att du till en början blir mer accepterad sen när dom lärt känna dig kan du återgå till ditt vanliga jag och visa dom att due inte är så dum som de trodde..

detberorpå:

Gå aldrig emot någon, säg inte din åsikt om allt.

detberorpå:

Häng inte ensam på rasterna, det får folk att baktala dig

And that is how you become en fet jävla asskissing fjortis som inte har en egen personlighet.
l
l
l
V

4 Kilo Lax:

men imorrn, hur fixar jag det här på bästa sätt?

Enda sättet för dom att acceptera dig är att du visar att du itne skäms för att du är annorlunda. Om du är självsäker utstrålar du en positiv aura och folk kommer att känna att du är med lätttillgänglig.

Bli inte någon som du inte är för att du tror att du komemr att bli accepterad då. Det är itne okej för du har rätt att vara dig själv och det finns ingen som bestämemr vad som är "rätt och fel".

Våga ha en egen åsikt, men lyssna på andra och acceptera att alla inte tycker som du. Det är alltid attraktivt med någon som är självsäker och har något som den tror på och har skapat sig en egen uppfattning istället för att kopiera någon annan.


   
SvaraCitera

Postlapsaria:

And that is how you become en fet jävla asskissing fjortis som inte har en egen personlighet.

Idioti.
Man ska kunna kontrollera som jag sa annars om man inte klarar av det ska man inte ge sig in på det.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Postlapsaria:

Bli inte någon som du inte är

Andra personer tror att jag är någon jag inte är. Jag vet vem jag själv är men andra personer tror att jag är en helt annan. En helt annan, mindre bra person att vara..


   
SvaraCitera

Livet är för kort för att bekymra sig över vad andra anser om en hela tiden.


   
SvaraCitera

4 Kilo Lax:

Andra personer tror att jag är någon jag inte är. Jag vet vem jag själv är men andra personer tror att jag är en helt annan. En helt annan, mindre bra person att vara..

isola:

Livet är för kort för att bekymra sig över vad andra anser om en hela tiden.

det blir bättre efter högstadiet,


   
SvaraCitera

Pegamixel:

Jag blir inte tagen seriöst

Int jag heller.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

4 Kilo Lax:

men imorrn, hur fixar jag det här på bästa sätt?

Hur har du fixat det alla andra dagar?
Och tror att de flesta har rätt. Att du ska helt uppriktigt skita fullständigt i vad andra tycker om dig, så länge du är stolt över dig själv så kommer andra avundas och se upp till det.

Om du är moobbad, så har jag hört från andra mobbade att man ska nita till "pelaren" i det gänget som mobbar en. En fet välriktad smäll som chockerar hela högen. Det har löst situationen för de flesta som gjort så =)

Emmaahh96:

Int jag heller.

fan du har det lika illa eller värre än alla andra du, din stackare 🙁


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Det är så jävla jobbigt.

Egentligen var senaste dagarna (några av de) i skolan de bästa dagarna i mitt liv. Jag bara tappar känslan nu när jag e ledig och inte gör ett skit förutom meningslöst youtubande och runkande. Men jag ljuger alltid om saker och hittar på "intressanta" saker och så. Jag är så jävla ointressant man kan bli som person. Har inte varit med om ett jävla skit, aldrig umgåtts med någon, isf mest med min mamma.

Jag känner innerst inne att jag är som vilken sjysst kille som helst, men får fan aldrig chansen att visa det. Jag är så dålig på att umgås med andra (eftersom jag aldrig har gjort det) så att jag bara vill dränka mig när jag tänkt tillbaka på vad jag sagt till någon och hur dum jag måste ha verkat. Jag lekte aldrig någonsin som liten, var bara seriös hela tiden och var en typisk tråkig plugghäst ända fram till 10års åldern. Det är väl det som går igen sig nu..


   
SvaraCitera

Fan vad jobbigt 🙁
Går du på högstadiet? Det blir bättre på gymnasiet [y]


   
SvaraCitera