Aviseringar
Rensa alla

behöver hjälp med imorrn :O


Ämnesstartare

Emulbitt:

Fan vad jobbigt 🙁
Går du på högstadiet? Det blir bättre på gymnasiet [y]

går i sjuan


   
SvaraCitera

4 Kilo Lax:

går i sjuan

Ojdå, några år kvar.

4 Kilo Lax:

Jag är så dålig på att umgås med andra (eftersom jag aldrig har gjort det) så att jag bara vill dränka mig när jag tänkt tillbaka på vad jag sagt till någon och hur dum jag måste ha verkat

Jag brukar också tänka så, hur dumt det måste ha låtit. Försök att inte övertänka allting, alla andra går ju inte runt och tänker på vad du säger hela dagarna. De är alldeles för upptagna av sina egna liv och går och tänker på vad dem själva sagt. Dessutom låter det antagligen inte så dumt som du tror det gör, bara du själv som reagerar på det. [cute]
Stå på dig och var dig själv sen får dem andra tycka vad dem vill.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag mår piss känner mig så illa

kanske tar jag livet av mig inatt, kanske inte (jag kommer aldrig våga, men jag vill gärna)

jag har gjort bort mig inför alla, ALLA. ALLA grannar i min ålder, ALLA i min klass, BÅDA mina föräldrar, men MEST mig själv. jag har fått så många chanser men sabbat skiten var enda jävla gång.

jag är socialt handikappad och jag kan inte umgås med folk! mina föräldrar ser mig som nån slags jävla poetisk tönt och alla min klass tycker bara att jag är skum

kan inte vara med någon utan att känna mig som en stalker och ofta lämnar folk mig medvetet fast dom inte behöver

tappar någon bort något är det jag, är skitbra på det. Om någon säger något fel, om någon har sönder något, sabbar något. DET ÄR ALLTID JAG!!

jag bara sitter framför datorn som den patitiske jävel jag är och tjuvsnusar, runkar till barnporr och klottrar på wikipedia. jag vill naturligtvis inte göra detta och tänker ofta "nu ska jag sluta" men jag gör aldrig det! har fått en skitnajs start på året också med hatbrev från den jag trodde var min enda kompis. sen fick jag en rejäl utskällning av pappa när jag tappat min mobil när jag skulle gå iväg med HANS sopor.

JAG VILL DÖ!!

(örlåt för dålig text, orkar inte skriva bättre)


   
SvaraCitera

Byt skola, var den du är och strunta i vad folk tycker om dig.
Tids nog så hittar du folk du kan umgås med.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

Byt skola, var den du är och strunta i vad folk tycker om dig.
Tids nog så hittar du folk du kan umgås med.

jag klarar det inte


   
SvaraCitera

4 Kilo Lax:

jag klarar det inte

Jodå, massor av kramar till dig[love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

Jodå, massor av kramar till dig[love]

det samma..


   
SvaraCitera
kachin

älskar ditt användarnamn btw [blush][love]


   
SvaraCitera

Massor av kramar.


   
SvaraCitera

byt skola !! eller...ja.. om jag försöker leva mig in i din situation!


   
SvaraCitera

4 Kilo Lax:

jag är socialt handikappad och jag kan inte umgås med folk

Varför inte det ?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

Byt skola, var den du är och strunta i vad folk tycker om dig.

exakt, om den skolan du går på nu är så hemsk som den låter så byt. om det av ngn anledning inte går så håll ut, det blir bättre [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

4 Kilo Lax:

hur fixar jag det här på bästa sätt?

Hade det också jävligt jobbigt när jag var lika gammal som du. Sedan började jag gymnasiet och träffade människor som inte var fullständiga idioter (som de på grundskolan). Dessutom utvecklade jag min personlighet (när jag tänker tillbaka på min tid i 7an-9an var jag väldigt "generell" och "vanlig".

Faktiskt vet jag inte vad du borde göra för att lösa ditt problem nu, förutom möjligtvis att du borde skaffa dig lite intressen (om du nu inte har något bra att göra på dagarna så är det ju ett superbt tillfälle att lära dig någonting nytt och kreativt).


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Emmaahh96:

Varför inte det ?

jag vet inte, blir alltid fel..


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

maryyy:

exakt, om den skolan du går på nu är så hemsk som den låter så byt. om det av ngn anledning inte går så håll ut, det blir bättre [smile]

Det känns jobbigt att byta också

Vet inte varför men det är också jobbigt..


   
SvaraCitera