Aviseringar
Rensa alla

Behöver hjälp med min framtid


Ämnesstartare

Okej, så jag vill typ bli exotisk dansös av något slag i framtiden. Men grejen är att jag inte vill vara ett dåligt exempel för mina fans, jag har ju så många som ser upp till mig. Vad ska jag göra? Ska jag tänka på fansen eller på min dröm?

MVH tjejen som egentligen inte ens heter Ida. 


   
Citera

GUD HAR GIVIT DIG DIN DRÖM OCH OM DU INTE FATTAR DET SÅ ÄR DET MENINGEN ATT MAN SKA GÅ EFTER SINA DRÖMMAR. FUCK THE HATERS AND KEEP MOVING!❤️


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Toyboy_troy:
GUD HAR GIVIT DIG DIN DRÖM OCH OM DU INTE FATTAR DET SÅ ÄR DET MENINGEN ATT MAN SKA GÅ EFTER SINA DRÖMMAR. FUCK THE HATERS AND KEEP MOVING!❤️

TACK SÅ MYCKET MIN ÄLSKLING! JAG ÄLSKAR DIG SÅ MYCKET. GUD HAR GIVIT MIG DENNA FANTASTISKA RUMPA OCH JAG SKA ANVÄNDA DEN!


   
SvaraCitera

fans? vad håller du på med för att få fans?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

HeyIJustMeetYou:
fans? vad håller du på med för att få fans?

Ah, det vanliga. Instagram, youtube och facebook. Har faktiskt väldigt många fans där. 


   
SvaraCitera
Kudhos

Dina fans gillar dig om du är professionell. Var professionell. 

Haters will hate oavsett


   
SvaraCitera

Idatjejen1:

TACK SÅ MYCKET MIN ÄLSKLING! JAG ÄLSKAR DIG SÅ MYCKET. GUD HAR GIVIT MIG DENNA FANTASTISKA RUMPA OCH JAG SKA ANVÄNDA DEN!

+1


   
SvaraCitera

Idatjejen1:

Ah, det vanliga. Instagram, youtube och facebook. Har faktiskt väldigt många fans där. 

Aha. Men om du vill bli det, bli det men börja inte snacka om det innan du har blivit det.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kudhos:
Dina fans gillar dig om du är professionell. Var professionell. 

Haters will hate oavsett

Tack så mycket, det gjorde mig på bättre humör. <3


   
SvaraCitera

Just do it girl ♥ 


   
SvaraCitera

HeyIJustMeetYou:

Aha. Men om du vill bli det, bli det men börja inte snacka om det innan du har blivit det.

Hon ör en kvinna med egna rättigheter och jag tycker att hon får göra vad hon vill. Vad skadar det dig liksom?! KROSSA PATRIARKATET OCH LEV UPP FÖR KVINNORNA! STÖTTA FI! Ida, haters gonna hate så kör på bara fuck them right in their pussies Hjärta


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Toyboy_troy:

Hon ör en kvinna med egna rättigheter och jag tycker att hon får göra vad hon vill. Vad skadar det dig liksom?! KROSSA PATRIARKATET OCH LEV UPP FÖR KVINNORNA! STÖTTA FI! Ida, haters gonna hate så kör på bara fuck them right in their pussies Hjärta

Tack igen älskling!!! Jag är så glad att vi är bra vänner för du betyder allting, killar haffa den här tjejen! JA KROSSA PATRIARKATET. VILL JAG BLI EXOTISK DANSÖS SÅ SKA JAG FAN BLINDET


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

KattenKatarina:
Just do it girl ♥ 

Tack girl <3


   
SvaraCitera

Toyboy_troy:

Hon ör en kvinna med egna rättigheter och jag tycker att hon får göra vad hon vill. Vad skadar det dig liksom?! KROSSA PATRIARKATET OCH LEV UPP FÖR KVINNORNA! STÖTTA FI! Ida, haters gonna hate så kör på bara fuck them right in their pussies Hjärta

Vad fan snackar du om? Jag sa att hon får göra det om hon vill göra det! Sedan är F! ett dåligt parti.


   
SvaraCitera

HeyIJustMeetYou:

Vad fan snackar du om? Jag sa att hon får göra det om hon vill göra det! Sedan är F! ett dåligt parti.

Jag snackar om att du är en elak person som förstör folks drömmar. Sluta låta så negativ!


   
SvaraCitera