Aviseringar
Rensa alla

BEHÖVER HJÄLP NU!


Ämnesstartare

En helt sjuk sak hände idag och måste få fråga lite kunnigare människor än mig själv!

En kille jag känner försöker få mig att vika mig.
Han har sms på sin telefon (samsung) som ser ut att vara skickade ifrån min telefon (numret är rätt, namnet är rätt osv) men jag är BOMBSÄKER på att jag inte skickat dom, även helt omöjligt att någon annan kan ha gjort det. Kan man fejka sådant? Isåfall hur och finns det något sätt att bevisa att smsen inte är ifrån mig?

Snälla hjälp mig, vi bor i en liten stad med många mytomaner, folk snackar inget annat än skit och minsta lilla snedsteg hänger kvar i flera år. Jag vill inte att det ska hända mig IGEN, speciellt inte när jag inte gjort något.

Tack på förhand!


   
Citera
Ämnesetiketter

Du kanske skickade sms:en på fyllan och glömt bort det? När man har gjort nåt dumt så kan man ju alltid skylla på alkohol [cheers]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Homer:

Du kanske skickade sms:en på fyllan och glömt bort det? När man har gjort nåt dumt så kan man ju alltid skylla på alkohol

Jag dricker inte, senast jag gjorde det var i somras, och jag är inte en sådan som sitter ensam hemma en söndag och dricker mig så full att jag inte minns någonting!
Dessutom, hur full jag än är så skriver jag inte på invandrarsvenska!


   
SvaraCitera

citybird:

Jag dricker inte, senast jag gjorde det var i somras, och jag är inte en sådan som sitter ensam hemma en söndag och dricker mig så full att jag inte minns någonting! Dessutom, hur full jag än är så skriver jag inte på invandrarsvenska!

Men det kan ju vara din räddning! Om det var skrivet på invandrarsvenska och om du inte är invandrare så kan det ju inte vara du. Säg bara det.


   
SvaraCitera

citybird:

Jag dricker inte, senast jag gjorde det var i somras, och jag är inte en sådan som sitter ensam hemma en söndag och dricker mig så full att jag inte minns någonting! Dessutom, hur full jag än är så skriver jag inte på invandrarsvenska!

Men det kan ju vara din räddning! Om det var skrivet på invandrarsvenska och om du inte är invandrare så kan det ju inte vara du. Säg bara det.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Homer:

Men det kan ju vara din räddning! Om det var skrivet på invandrarsvenska och om du inte är invandrare så kan det ju inte vara du. Säg bara det.

Alla tror mig mer än honom, jag har visat i princip varenda jävla konversation på min telefon så dom haft något att jämföra med, fbstatusar osv. Men har inga bevis..


   
SvaraCitera

Säg åt honom att lägga av, bestämt, alt. fejka tillbaka.


   
SvaraCitera

citybird:

Alla tror mig mer än honom, jag har visat i princip varenda jävla konversation på min telefon så dom haft något att jämföra med, fbstatusar osv. Men har inga bevis..

Men om alla tror på dig så är det väl ganska lugnt? Du kanske aldrig får riktiga bevis men folket står ändå på din sida [y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Det är någon form av trend bland invandrarna. Nu har min bästa vän blivit utsatt för samma sak.

Och det är inte alla som tror mig, det är mer folk som vet hur han är, och de räcker inte riktigt. Han försökte få ner mig totalt.

Någon som har någon aning om HUR man fejkar såhär+


   
SvaraCitera

http://www.fakemsg.com/index.php

I princip så blir det svårt att bevisa att det inte är du som skickat meddelandena.


   
SvaraCitera