Aviseringar
Rensa alla

behöver hjälp


Ämnesstartare

Hej jag är en tjej på 17 år som inte har så mycket tjejkompisar. Har alltid varit blyg och osäker. Men i vissa stunder är jag inte alls det. Saken är att jag har fler "killkompisar" som jag umgås med och alla tror att jag har många kompisar men det hat jag inte. Har bara haft flera olika men ingen som klickat direkt, förutom några med dom är som bara vanliga kompisar som jag inte umgås med så mycket och det är just nu bara två stycket...S¨å jag känner mig jätte ensam men ingen förstår det och jag vill inte heller att någon ska veta att jag inte har så många kompisar. Jag var nyss tsm med en kille ganska länge så då umgicks jag bara med han och hans kompisar hela tiden dumt nog. Men nu har en kille för några dagar skrivit till mig som bor i samma lilla stad å frågat om vi ska festa i helgen. Det vill jag ju såklart jätte gärna men jag har ingen tjejkompis som jag kan gå med å jag vill inte gå själv å vara med massa killar...Har frågat två tjejer om dom kan men ingen av dom dricker så jag vet inte hur jag ska göra:( å han har jag aldrig träffat vi började skriva på facebook men har sätt han någon gång på stan..


   
Citera

amaanda96: men ingen av dom dricker

Kan de inte gå ändå?


   
SvaraCitera

Zodd: Kan de inte gå ändå?

indeed^


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Zodd:

Kan de inte gå ändå?

zox:

indeed^

kul för dom att gå om alla dricker:/ sen har jag frågat dom men ingen kan..


   
SvaraCitera

amaanda96: kul för dom att gå om alla dricker:/

jag dricker inte. jag går på fester, jag har kul


   
SvaraCitera