Aviseringar
Rensa alla

Behöver hjälp! Vad ska jag träna?


Ämnesstartare

Hej,
Behöver minska i centimeter över latissimus & brösten eftersom min klänning är för liten.. har inte direkt några sillisar så det är väl mer min breda ryggtavla [blush] som gör problemet.

Iallafall; Bra övningar för att få snygga axlar, synliga armmuskler och mer timglasfigur? Har en typisk timglasfigur som stomme, men vill ha mer välmarkerad.

... sedan lär väl majoriteten av er svara "konditionsträning, ät rätt och kör fria vikter", men kondition & ät rätt förstår jag rätt bra vid detta laget [y] -> vill ha mer hjälp för bra övningar, utan att bli biffig! [cheers]


   
Citera

chin ups om du klarar av, det är riktigt bra träning för axlar, biceps och bröst:)


   
SvaraCitera

hockey21:

synliga armmuskler

tjejer ska inte ha tydliga muskler[sad]


   
SvaraCitera

Hell_man:

tjejer ska inte ha tydliga muskler

Indeed


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

äre så du vill se ut? ;D


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Förslag till olika övningar:

Bröst Dips, hantelflys, hantelpress, kryssdrag
Axlar Hantellyft från sidan, hantelpress, framåtböjd hantel lyft åt sidan(bakre delen av axlarna)
Triceps Kickbacks, pushdowns, dips
Biceps Stående hantelcurl, Rak skivstångscurl

Förstår verkligen inte oron över att bli biffig, det krävs flera år av strikt kost och träning för att bli stor och musklig.

Skippa trams vikterna och kör på hårt ist så ska du få se på resultat[bigsmile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

nejnej! jag vill inte bli biff, men jag föredrar slanka armmuskler före gäddhäng. även om det inte riktigt är så illa i nuläget, men ni förstår nog...[wink]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

NK92:

det krävs flera år av strikt kost och träning för att bli stor och musklig.

ja, det är det jag har hört också. & om man inte tar i så får man inte resultat. skönt att höra iaf [bigsmile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

NK92:

Bröst Dips, hantelflys, hantelpress, kryssdrag
Axlar Hantellyft från sidan, hantelpress, framåtböjd hantel lyft åt sidan(bakre delen av axlarna)
Triceps Kickbacks, pushdowns, dips
Biceps Stående hantelcurl, Rak skivstångscurl

TACK! [y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

hockey21:

TACK!

Det var så lite så:D


   
SvaraCitera

Tråden låst på grund av inaktivitet


   
SvaraCitera