Aviseringar
Rensa alla

BEHÖVER IDEER TILL ÖVERRASKNING!


Ämnesstartare

Min kompis är i Indien i tio veckor och jag och min andra kompis funtar på att överraska henne på något roligt sätt när hon kommer hem[bigsmile] Hon är random och har torr och konstig humor - ideer???[wink]


   
Citera

Klä er indiskt och låtsas som om ni inte förstår svenska.


   
SvaraCitera

isola:

Klä er indiskt och låtsas som om ni inte förstår svenska.

Hahaha! [love]


   
SvaraCitera

firebomb:

Hon är random och har torr och konstig humor

...........


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Miceparade:

...........

Hm?


   
SvaraCitera

firebomb:

Hm?

Din beskrivning sade inget öht om vad hon tycker är roligt = svårt att hjälpa till.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Miceparade:

Din beskrivning sade inget öht om vad hon tycker är roligt = svårt att hjälpa till.

Hmmm ....Hon är ganska lättroad och har random humor, alltså hon skrattar åt random saker som inte make-ar sense... Ganska barnslig humor men exakt likadan som mig hahah[bigsmile] Skulle bara vilja överraska med något sjukt random men ändå satsat!


   
SvaraCitera

isola:

Klä er indiskt och låtsas som om ni inte förstår svenska.


   
SvaraCitera

firebomb:

har random humor

firebomb:

skrattar åt random saker

firebomb:

sjukt random!

Okej, säger fortfarande ca 0 om vad hon tycker är roligt..

Men ja, lycka till.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Miceparade:

Okej, säger fortfarande ca 0 om vad hon tycker är roligt..

Men ja, lycka till.

Hahahahah men herregud, ha lite fantasi! Finns liksom inget mer att säga om en persons humor [badgrin] Jag vet inte ens om du menar vilken ståuppkomiker som hon tycker är rolig eller vilka intressen hon har...Vad för slags 'roligt' syftar du på?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Och sluta ändra citaten från mig xD


   
SvaraCitera

firebomb:

ha lite fantasi!

Ska du säga! [surprised]

firebomb:

Vad för slags 'roligt' syftar du på?

Skulle kunna fråga dig detsamma.

firebomb:

Finns liksom inget mer att säga om en persons humor

Monty Python, lustiga hattar, tårta i ansiktet, Hasse & Tage, Anders & Måns, Varan TV, tragikomik, nors, knasiga ljud, Jim Carrey, Nile City, slapstick, skadeglädje, flygande fantasidjur osv etc etc.


   
SvaraCitera

firebomb:

sluta ändra

Har icke ändrat något [no-no]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Miceparade:

Skulle kunna fråga dig detsamma.

Haha du sa ju "Det säger mig ingenting av vad hon tycker är roligt" så jag frågade vad för slags roligt du vill ha svar på. Vet inte vad nors eller tragikomik är för något men hon älskar Friends, speciellt Chandler. Om du ser på Friends så vet du hur Chandler är och vad för slags humor det är.


   
SvaraCitera