Aviseringar
Rensa alla

Behöver lite råd


Ämnesstartare

Det är så att jag var hemma hos en tjej jag träffat nu i en månads tid på typ hemmafest.. Vi var ett par tjejer och ett par
killar..

Problemet var att tjejens pappa hade sagt åt henne att inte ta dit människor och absolut inte dricka..

När jag väl fick höra detta så tänkte jag (smart som man e) att det var försent att ställa in och tare som det kommer..

Nåväl vi dricker ganska mycket och tydligen hade 2-3 av pappans spritflaskor öppnats när alkoholen tog slut och fåtal ölflaskor hade spridits i olika rum..

Självklart så hittar dom allt och fattar att det har varit en fest..

Tjejen får en massa skit och pappan säger att han ska låsa bort spriten och syrran ska börja låsa sitt rum och saker..

Och jag vet inte vad jag kommer få för skit, har inte varit över sen festen och vi hade dragit innan de hade kommit..

Men jag känner att jag borde tagit mer ansvar över situationen och jag är sån som tror att allting var mitt fel eftersom jag inte ställde in allting, även om det var hennes hem och hon som bjöd dit mig och sa att det var ok att mina kompisar kom..

Samtidigt känner jag också att det hela var inte alls allvarligt.. Liksom ett par ölflaskor och ett par spritflaskor öppnade går alltid att ersätta, det var liksom inte länsat, utan bara ett par cl ur varje..

Och när man e tonåring så ere klart man festar.. Det ligger i naturen... Men det känns som om jag begått kungamord eller nåt..

Men jag behöver iallfall råd.. Ska jag bemöta farsan med en lättsam attityd eller toffla och vara sådär sympatisk och snäll mot det påstådda allvaret i det hela?

För jag har lite problem med att tolka situationen, om den är allvarlig eller inte..


   
Citera

ninjaan:

Det ligger i naturen

har aldrig legat i min natur.. har bara svintråkigt på fester, iaf där alkohol är inblandat..dock svinkul där alkohol aldrig är inbladnat

ta bara o betala tillbaka på ngt sätt för det som ni gjorde helt enkelt... sen respektera reglerna [crazy]


   
SvaraCitera

ninjaan:

Och när man e tonåring så ere klart man festar.. Det ligger i naturen...

Titta vi hittade roten till problemet, du är helt enkelt korkad. Du får försöka åtgärda det.


   
SvaraCitera

Fråga inte mig, din dumme fan! Fråga Horus.[tard]


   
SvaraCitera

ninjaan:

Och när man e tonåring så ere klart man festar.. Det ligger i naturen...

Jag styckar baltluder för att det ligger i min natur [smile]


   
SvaraCitera

Tråden låst på grund av inaktivitet


   
SvaraCitera