Aviseringar
Rensa alla

behöver man reservera valuta på forex?


Ämnesstartare

hej, har kommit över 373 000 japanska yen (motsvarande drygt 28 000-29 000 svenska kronor) och tänkte sälja dom på forex. måste man ringa i förväg eller e det bara att knalla dit o växla?


   
Citera
Ämnesstartare

förlorar du inte flera tusenlappar på grund av dålig växelkurs[shake]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Chickfactor:

förlorar du inte flera tusenlappar på grund av dålig växelkurs

tvärtom, den japanska valutan e mkt stark jmf med kronan för tillfället. håller dock på att falla så vill gärna växla till kronor då kronan e svag atm


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

värdeuppgift:

tvärtom, den japanska valutan e mkt stark jmf med kronan för tillfället. håller dock på att falla så vill gärna växla till kronor då kronan e svag atm

ja okej men har du de kontant eller på kort?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Chickfactor:

ja okej men har du de kontant eller på kort?

kontant, i japan e att börja högskola en stor grej, så fått massa pengar. kan bifoga pics om du inte tror mig [no-no]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

värdeuppgift:

kontant, i japan e att börja högskola en stor grej, så fått massa pengar. kan bifoga pics om du inte tror mig

dumma riswookies fattar dom inte att du får csn[shake]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Chickfactor:

dumma riswookies fattar dom inte att du får csn

nä, i japan finns varken studiebidrag eller studielån. man får heller inget när man tar japans motsvariget till studenten. men att börja högskola e mkt stort [crazy]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag tror det vore smart att ringa i förväg och höra om de har någon gräns eller speciella regler för den mängden kontanter. Det smartaste vore ju dock att be dem överföra det till ditt konto.

Personligen skulle jag vara jävligt nervös över att traska runt med 30 lax i fickan lixom.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tråden låst på grund av inaktivitet


   
SvaraCitera