Aviseringar
Rensa alla

behöver pepp inför tandställning!


Ämnesstartare

peppa mig! jag ska få tandställning den 11 november 🙁

fördelar tack? 🙂


   
Citera

theperfectgirl:

fördelar tack? 🙂

Snygga tänder? [confused]
Nej alvarligt, jag tog precis ut min tandställning som jag har haft i drygt ett år och jag kan meddela att det helt enkelt var värt det. [y]


   
SvaraCitera

Fördelar:

När du väl ska ta bort den så kommer du (eller det är nog individuellt) att känna att du vill ha den ett tag till.

Du får raka tänder

Hjälpr till att fixa överbett (lite) om du även har det.

Man får stora läppar av't.


   
SvaraCitera

Fördelar, du får fina tänder om 1 år kanske?

Sen finns det bara nackdelar.


   
SvaraCitera

Det är snyggt med tandställning på tjejer.


   
SvaraCitera

Dina tänder blir fett bra sen! [smile]


   
SvaraCitera

jag ska också få tandställning, och jag kan ju meddela att jag är överlycklig för det.


   
SvaraCitera

Jag ska ta av min och jag blev både jätte glad men samtidigt lite oroad liksom. Tandställningen är ju en del av en själv för liksom 1,5 år.

Men en grej som är bra med tandställning som inte så många nämner direkt är att det känns liksom tryggt med tänderna sen. Innan kanske man hade krokiga tänder och snett bett. Men efter är man liksom försäkrad om att sådär ska man bita ihop osv.

Sen polerar dom ens tänder efteråt så att de är riktigt vita och blanka efteråt. Och man blir riktigt taggad på att göra saker man kanske inte kunnat göra med en tandställning innan [rolleyes][wink]

Och om man träffar nya människor (ja vet det kanske låter trist) så har man ett samtalsämne som sträcker sig ganska så långt.

Man kan bli motiverad att göra en make over på sig själv efteråt [crazy] Ni vet som i det där skönhetsoperations programmet så kan man helt ändra stil och visa up sitt nya flashiga jag!

MeMe:

jag ska också få tandställning, och jag kan ju meddela att jag är överlycklig för det.

Tycker lite synd om dig som får det så sent, det är nog lättare att ha det på högstadiet tror jag. Men passa på nu när det är gratis! [no-no] Inte så kul att betala 30-tusen själv liksom...


   
SvaraCitera

built this way:

Man kan bli motiverad att göra en make over på sig själv efteråt [crazy] Ni vet som i det där skönhetsoperations programmet så kan man helt ändra stil och visa up sitt nya flashiga jag!

förvisso är det bara en tandställning.


   
SvaraCitera

Det är inte fult enligt mig.


   
SvaraCitera

theperfectgirl:

peppa mig! jag ska få tandställning den 11 november 🙁

fördelar tack? 🙂

Den enda fördelen är väl att man får fina tänder...
En annan fördel kan ju vara att vissa,konstiga personer faktist tycker att det är snyggt [cute]


   
SvaraCitera

massacre:

förvisso är det bara en tandställning.

Förlåt att man peppar. Skulle inte skrivit ett sånt långt inlägg för att peppa er ni som ska bli framtida monster med tandställningar. Istället ska jag väl skratta och tänka på att jag inte har långt alls...
[badgrin]


   
SvaraCitera

men det du syftade på var ju arrangemangen efteråt. man kanske borde ta en sak i taget och peppa henne inför tandställningen, inte vad man möjligtvis kan göra efteråt.


   
SvaraCitera

theperfectgirl:

fördelar tack? 🙂

Det kan va gulligt på vissa.

Man får grymt snygga tänder efteråt.


   
SvaraCitera

smycken för dina tänder
ALLDELES GRATIS


   
SvaraCitera