Aviseringar
Rensa alla

Behöver råd


Ämnesstartare

Hej,
på nyår träffade jag en kille som jag strulade med. Jag vet vem han är och så,han är en kompis kompis. Dock så bytte vi aldrig nr med varandra, men vi blev vänner på facebook. Fine, tänkte jag, jag chattar med honom när han loggar in. Men det har han inte gjort. Nu har det gått en vecka och jag har inte lyckats få tag på honom, tycker ni att jag ska mejla? Det känns lite desperat, dessutom, en vecka, är inte det lite sent att ta kontakt med någon. Är det någon som har råd på vad jag kan göra?


   
Citera

glöm honom


   
SvaraCitera

Jooze:

tycker ni att jag ska mejla?

nej, move on


   
SvaraCitera

försöka går ju


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

jag vet, jag tänkte skit i det glöm honom. men jag kan inte släppa det, och det gör mig galen


   
SvaraCitera

men skriv ngt ba hej hej och om han inte svarar glöm honom [crazy]


   
SvaraCitera

skriv långa kärleksbrev som du sen eldar upp pch sprid askan för vinden, då försvinner din kärlek för honom!!!!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Fråga din kompis efter hans telefonnummer.. Eller kolla eniro. Du kan ju bjuda honom på en fest eller något, så att det inte verkar så desperat. ^^


   
SvaraCitera

Ni strulade, måste man bli bff då? [shake]


   
SvaraCitera

är du intresserad kan du väl langa iväg ett mejl och se vad som händer annars

enhimmelskdrog:

move on


   
SvaraCitera

skriv att du älskar honom och hela ditt liv kretsar runt honom, och om han inte älskar dig tillbaks så tar du ditt liv[cute]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kebu12:

skriv att du älskar honom och hela ditt liv kretsar runt honom, och om han inte älskar dig tillbaks så tar du ditt liv[cute]

Bästa rådet hittills! Nu ska jag gå och skära mig lite i armarna


   
SvaraCitera

Jooze:

Bästa rådet hittills! Nu ska jag gå och skära mig lite i armarna

Image


   
SvaraCitera

Det skadar ju inte att skicka iväg ett mail. Det kanske verkar en aning desperat men vem bryr sig[y]


   
SvaraCitera

Skriv bara något kort, typ, "hej, hur är det med dig?".
Sånt initiativ brukar uppskattas.


   
SvaraCitera