Aviseringar
Rensa alla

BEHÖVER RÅD!


Ämnesstartare

HEJ!

nu är det så att jag har gått och kärat ner mig i en 22årig pojke från min boxning. jag är 17 år gammal flicka.

Alla mina vänner och min mamma varnar mig för honom.
Han är 22, muslim, alban och vill dessutom endast ha en sak av mig bara. Men jag är så dum och blåögd och tror att varje gång han frågar mig nånstans på kaffe/se på film hos honom , så tror jag han vill ha mer än bara sex. Vi har haft sex engång, han försökte på mig efter en fest( jag var full ,han körde hem mig ) och jag orkade int e säga nej + att jag tyckte de synkade så bra mellan oss så gjorde det.

NU ska ni int tro att jag är en sån som it kan säga nej och har sex med vemsomhelst, för det stämmer inte.

Efter detta talade vi jätte mycket.. textade och så , sen började han tycka ommin tvillingsyster medan jag började tycka om hans bror.. vi sade de till varandra och tykte de va komiskt. Hans bror började texta med mig och ville bara ha en sak , medan F ( den jag hadde sex med) inte ville ha sex bara av min syster utan nåt mer..

NU har jag börjat förstå att jag tycker om F , tyvärr, VILL ju inte göra det, vet exakt vad han bara skall ha.. och vi var och "tittade" på film hos honom idag , medan han ändå tycker om min syster och då ville han ha sex av mig.

FAN. jag sade nää men han tvingade mig suga av honom. känner mig som en billig hora som han säger till sin bror att försöka få av. Känner mej patetisk, hatar mina känslor för honom. Ibland talar han inte alls, och vill träffas och ibland talar han jätte mycket med mei.. FÄÄN vad skall jag göra?!!! 🙁


   
Citera
höna

JOSEFINDENISE:

han tvingade mig suga av honom

[tard][tard][tard][tard]

låter som trevliga dudes

- - - - - - - - - - - - - - - - - Sammanslagning 1 - - - - - - - - - - - - - - - - -

du kanske inte borde vara med honom även fast du tycker om honom


   
SvaraCitera

skrattade


   
SvaraCitera

JOSEFINDENISE:

känner mig som en billig hora

Kanske finns en anledning due^^ Aja det är jävligt enkelt, antingen så låter du honom utnyttja dig medan han stöter på din syster eller så ber du honom att dra åt helvete. (Det senare rekommenderas)


   
SvaraCitera

Han är ett ärkesvin och du behöver växa upp och jobba på din självkänsla.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

raka, hårda svar men det e ju faktist sant.. när man tänker efter. TACK!

isola:

Han är ett ärkesvin och du behöver växa upp och jobba på din självkänsla.

jag har världens bästa självförtroende och självkänsla, tykcker jag, vad har dom med dethär att göra? o växa upp?


   
SvaraCitera

skrattade igen när jag läste tråden en gång till


   
SvaraCitera

JOSEFINDENISE:

jag har världens bästa självförtroende och självkänsla

Detta tvivlar jag på, men tänker inte kalla dig lögnare. Dock verkar du ha absolut NOLL självrespekt eftersom du lät honom tvinga dig att suga av dig trots att du inte ville och efter detta fortfarande tror att han är nåt att ha.
Du verkar inte heller ha någon respekt för din syster. Fy fan.


   
SvaraCitera

JOSEFINDENISE:

Men jag är så dum och blåögd och tror att varje gång han frågar mig nånstans på kaffe/se på film hos honom , så tror jag han vill ha mer än bara sex.

Jasså, är du?
Du inser problemen, du ser vad som är fel med att bete sig som du gör, ändå tillåter du dig att styras av dina irrationella känslor.
Det är inte blåögt, det är självdestruktivt.
Ta dig i kragen och sluta prata med idioterna.
Varför vill du förnedras?


   
SvaraCitera

Jag vill prata lite allvar med dig förstår du, lite seriösa grejer. Hör noga på. Sådana som honom borde man inte ens skicka tillbaka dit ifrån dom kommer - han borde bara skjutas, direkt. Tacka fan för att vi äntligen fått in ett ordentligt parti i riksdagen.

- Tonen är hård men hjärtlig.


   
SvaraCitera

JOSEFINDENISE:

jag sade nää men han tvingade mig suga av honom

Svin. Skit i allt vad ditt pirrande hjärta säger och GLÖM HONOM.

x_marty:

Sådana som honom borde man inte ens skicka tillbaka dit ifrån dom kommer

Så vitt jag vet har svinighet ingenting med födelseland att göra. [confused]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

sen e ju saken sån att min syster INTE tykker om honom!! hpn vill int ha någå me honom och göra ,glömde visst säga de.respekt har jag för henne så kom int och sej de!!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ankzor de e bra att jag gör dei glad dåå.

lazertits , jaa du har ju sant, de e just dedä me förnedrande jag har börjat tänka på och skrev därför dethär inlägget. känner mig som en hora dom ringer till när dom skall ha fitta. och jag som bara ville vara kompis me dom o kunna umgås med dem som friends.skulle bara kunna backa tiden och slippa alla känslor och alla minnen ( de var jävla trevliga före de började spåra ut) och få bort all ångest från min kropp.

miceparade : som ja skrev vill iinte min syster ha honom tvärtom. och it vet jag med självförtroende och sånt. utseendemässigt har jag det etc, men knappast när de gäller sånthär. int vet ja va de e.

annoyed : så tänker jag åxå men arje gång han talar me mj pirrrar de till och de fattar ja int varför. måste väl bara jobba på att glömma 🙂 tack!!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

sen kanja tillägga att jag inte sa nej för en avsugning igår för att jag var rädd för honom. ja sa först nej sen sa han någå å blev helt tyst. jag var hemma hos honom han boxas och har de hårdaste slagen från vår förening och hans bröder ligger tätt eftter o de va åxå hemma. jag var rädd.


   
SvaraCitera

förstå att de kan kännas jobbigt.själv träffa ja en tjej när ja va 24 å hon va bara 16.som 24 åring känns de pinsamt å behöva ljuga om att man är duktig på sex.men blev faktiskt avslöjad av henne när hon insåg att ja va oskuld.att han tvinga dig å suga av honnom är bara så fel som de kan bli.själv ha ja börja känna mig rädd för att ha sex.känns sjukt att man inte våga ligga med en tjej sen efter de tog slut mellan henne å mig.men han tvinga dig väll inte till att du måste ligga med honnom.himla fin tjej verka du va.önska man fick va tjej å slapp mina bekymmer som man ha


   
SvaraCitera